Samowspółczucie Zaakceptuj siebie i zbuduj wewnętrzną siłę - Germer Christopher, Neff Kristin - książka

Samowspółczucie Zaakceptuj siebie i zbuduj wewnętrzną siłę książka papierowa

Germer Christopher, Neff Kristin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wyobraź sobie, że masz obok siebie swojego najlepszego przyjaciela. Przyjaciela, który przechodzi trudne chwile, zrobił coś, czego żałuje, stoi w obliczu poważnego wyzwania albo boryka się z jakimiś problemami. Okazujesz mu wyrozumiałość, troskę, współczucie i życzliwość. Starasz się być jego sprzymierzeńcem. Nie krytykujesz, nie oceniasz, jesteś blisko. A teraz wyobraź sobie, że to Ty jesteś swoim najlepszym przyjacielem… Na tym właśnie polegasamowspółczucie - to praktyka, dzięki której uczymy się być dobrymi przyjaciółmi dla nas samychw chwilach, gdy tego najbardziej potrzebujemy: gdy czujemy się zagubieni, nieudolni, niedoskonali, bezradni. Dzięki temu potrafimy spojrzeć na samych siebie z akceptacją i życzliwością oraz uznać własną niedoskonałość za coś normalnego.
Praktykowanie samowspółczucia zwiększa poczucia własnej wartości i pomaga zwalczyć wewnętrznego krytyka. To podejście stanowi także niezawodne źródło wsparcia nawet wtedy, gdy nasz świat się rozpada: buduje odporność psychiczną, zmniejsza lęk i przygnębienie. Liczne badania nad samowspółczuciem pokazały, jak bardzo jest ono korzystne dla naszego dobrostanu. Ten oparty na nauce zeszyt ćwiczeń pokazuje, krok po kroku, jak uwolnić się od surowych osądów i niemożliwych do spełnienia standardów w celu pielęgnowania dobrego samopoczucia emocjonalnego.

Liczba stron: 232

Tłumacz: Sawicka-Chrapkowicz Anna

Format (wymiary): 19.5x24.5cm

ISBN: 9788374899758

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.