Samotny smakosz - Taniguchi Jiro, Kusumi Masayuki - książka

Samotny smakosz książka papierowa

Taniguchi Jiro, Kusumi Masayuki

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Samotny smakosz to historia człowieka, który nie je, ale delektuje się każdym kęsem poznając nowe smaki. Sushi, makarony, zupy, mięsiwa, ryba czy słodkości. Inogashira Goro jest bardzo oddany swojemu hobby. Podczas wyjazdów służbowych, w przerwach, a także w czasie wolnym od pracy poszukuje kulinarnych doznań. Dociera do ukrytych w zgiełku rodzinnych restauracji, jada na dworcach i w znanych lokalach. Samotnie odkrywa bogactwo kulinarnego świat Japonii. Masayuki Kusumi oraz wielokrotnie nagradzany Jiro Taniguchi stworzyli niezwykły komiks, którego nastrój tworzy wspaniała historia oraz szczegółowe, sugestywne ilustracje.Samotny smakosz to świetna pozycja zarówno dla foodies, jak i miłośników komiksu.

W Japonii stworzono na podstawie komiksu serial, który doczekał się już czwartego sezonu. Zbiór noweli graficznych jest też bestsellerem, a jego sprzedaż w samym tylko Kraju Kwitnącej Wiśni przekroczyła już cztery miliony egzemplarzy.

Uzupełnieniem opowieści o podróżach kulinarnych, będą krótkie teksty poświęcone potrawom i produktom pojawiającym się w powieści graficznej. W świat bogatej kuchni Kraju Kwitnącej Wiśni wprowadzi czytelników Magdalena Tomaszewska-Bolałek - orientalista, badacz kultury kulinarnej oraz autorka książek Tradycje kulinarne Japonii i Japońskie słodycze(publikacja zdobyła grand prix w prestiżowym konkursie Gourmad World Cookbook Awards i została uznana za najlepszą na świecie książkę w kategorii kuchnia japońska wydaną w 2013 roku).

Liczba stron: 196

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788360740866

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.