Samochód w firmie Podatki 3/2024 - Praca zbiorowa - książka

Samochód w firmie Podatki 3/2024 książka papierowa

zbiorowa praca

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Infor
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Z poradnika „Samochód w firmie” dowiesz się, jak zgodnie z prawem używać samochodu w swojej firmie i zaoszczędzić pieniądze.
Przedsiębiorcy w prowadzonej działalności gospodarczej wykorzystują różne środki transportu, które są dla nich niezbędnym narzędziem pracy. Wydatki związane z ich nabyciem i eksploatacją bywają znaczne i po spełnieniu określonych warunków mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów. Niezwykle istotne, a także sprawiające przedsiębiorcom wiele trudności są kwestie związane z odliczaniem VAT od pojazdów samochodowych.
Główną zaletą publikacji jest kompleksowe – i równocześnie przystępne – przedstawienie tematu w ujęciu prawnym, podatkowym i rachunkowym. Omówienie jest wzbogacone o praktyczne przykłady, tabelaryczne zestawienia i wzory dokumentów, orzeczenia sądów i pisma Ministerstwa Finansów.
Z opracowania Czytelnik dowie się m.in.:
? jakie są zasady odliczania VAT od pojazdów samochodowych,
? które wydatki na samochód można zaliczyć do kosztów podatkowych,
? jak określić wartość samochodu użytkowanego wcześniej w celach prywatnych,
? jak prawidłowo zgłosić wewnątrzwspólnotowe nabycie samochodu,
? kiedy i na jakich warunkach można udostępnić samochód służbowy pracownikowi, zleceniobiorcy lub menedżerowi.
„Samochód w firmie” to niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy, księgowego, biura rachunkowego, doradcy podatkowego.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 19.0x29.0cm

ISBN: 9788382684728

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.