Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Saints Row: The Third zawiera opis przejścia kampanii wraz z poradami pomagającymi w ich wykonaniu. Dzięki niemu bez problemu ukończysz grę w 100%. Zawiera również przykład zleceń zawartych w Książce Świętych, a także opis TRYBU HORDY.
Saints Row: The Third - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Trzecia część cyklu Saints Row, konkurującego z popularną serią Grand Theft Auto. Wcielamy się w bohatera znanego z Saints Row 2 i podejmujemy próbę utrzymania na powierzchni gangu Saints, którego potęga była tak wytrwale budowana w poprzednich odsłonach serii.
Gra Saints Row: The Third, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 82
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1191
Miłe złego skoku początki
Nara, ja spadam
Przydadzą nam się spluwy
Steelport, nadchodzę
Ruszamy w tango
Anioł stróż (A)
Handel (A)
Przejmujemy miasto (A)
Pancerny Chaos (A)
Prof. Genki (A)
Dopiero się rozkręcamy / Przypudruj nos
Belgijski problem
Powrót do Steelport
Przechwyt (A)
Handel dziwkami (A)
Eskorta (A)
Malowanie / Dziwki Trojańskie
Alfonsi i dziwki
Łódź z dziwkami
Przekręt z ubezpieczeniem (A)
Wypalanie szlaku (A)
Oko tygrysa (A) / Spójrz strachowi w oczy
Gangi pod lufą
Konwój-pułapka
Powrót Nyte Blayde'a
Zabawa ze STAG
Na żywo! Z Killbanem
Nauka komputera
Cyberrozwałka (A)
Chaos (A)
Anioł Stróż 2 (A)
Atak z powietrza (A) / Dłubanie w telefonach
Koniec z tym ściąganiem
http://deckerzy.gin.cie
Stilwater blues / Nazywam się C. Temple
Air Steelport
Zdalnie będzie idealnie
Atak zombie
Łomot w Trójce
Mordownia XXXI
Trójkącik
STAG się to robi
Gangsterzy w kosmosie
Zlecenia z Książki Świętych
Akcje (zadania poboczne) (1)
Akcje (zadania poboczne) (2)
M2- Deckerzy
M2- Luchadores
M2- Jutrzenka I
M2- Jutrzenka II
Ziomale (1)
Ziomale (2)
TRYB HORDY
Poradnik do gry Saints Row: The Third zawiera kompletny opis przejścia kampanii, a także spis misji pobocznych wraz z poradami pomagającymi w ich wykonaniu. Poza elementami składającymi się na 100% postępu w grze, znaleźć tu można również przykład zleceń zawartych w Książce Świętych, a także opis TRYBU HORDY. Ponadto, w poniższym poradniku zostali przedstawieni dostępni ziomale, a także lokalizacja znajdziek.
Saints Row: The Third gra przeznaczona dla osób dorosłych, w poradniku na jej podstawie również znajdują się treści przeznaczone dla pełnoletnich.
Dla ułatwienia czytelnikowi korzystania z niniejszego poradnika, zastosowano następującą legendę:
niebieski - uzbrojenie
brązowy - gangi
pomarańczowy - ziomy
zielony - nieruchomości
czarny - kombinacje klawiszy, istotne uwagi, elementy zadań, odwołania do map, np. [M2: Deckerzy, punkt 4]
kursywa - odnośniki (nazwy działów, misje, menu w komórce) oraz imiona kluczowych postaci
Uwagi:
1. Dla poprawnego zrozumienia treści poradnika, należy pamiętać o konkretnym znaczeniu niżej wymienionych pojęć:
misje - misje kampanii
akcje - zadania poboczne
zlecenia - zadania z Książki Świętych
2. Tworząc ten poradnik, autor zastosował najdogodniejszy dla niego arsenał. Gracz może wymiennie stosować bronie tego samego typu, w zależności od własnych preferencji.
Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)
AKT I. Grę rozpoczynamy od skoku na bank. Zapowiadało się, iż Świętych nie spotkają większe przeszkody, jednak w banku czekali uzbrojeni strażnicy oraz członkowie wrogiego nam gangu -Jutrzenki. Zabijamy strażników cały czas kucając (w tym celu przytrzymujemy CTRL). By być jak najbardziej efektywnym, staramy się strzelać przeciwnikom w głowy. By ułatwić sobie zadanie przytrzymujemy PPM, dzięki czemu wejdziemy w tryb celowania.
Przechodzimy do kolejnego pomieszczenia - za następnymi drzwiami czekają na nas następni strażnicy. Gdy już się z nimi rozprawimy, wbiegamy czym prędzej na piętro. Kolejnych przeciwników zabijamy chowając się za kolumnami. Gdy pozbędziemy się ich, wbiegamy po schodach piętro wyżej, do skarbca.
Za szybą widzimy, jak wbiega kolejna grupa nieprzyjaciół. Korzystając z trybu celowania, wykańczamy jednego po drugim i zmierzamy do kolejnego pomieszczenia. Przy wejściu stoi dziewczyna, która poprosi nas o autograf.
W miejscu docelowym zakładamy ładunki wybuchowe. Niestety, jeden z naszych towarzyszy włączył alarm, dlatego czeka nas starcie z licznymi oddziałami policji. W tym miejscu dostajemy dostęp do większej ilości broni. Zmieniamy karabin K-8 Krukowa na strzelbę AS3 Ultimax za każdym razem, gdy przeciwnik zbliży się do nas na krótki dystans. Możemy też korzystać z Teka Z-10, gdyż szybciej się go przeładowuje, niż K-8 Krukowa. Pamiętajmy o kucaniu.
Po krótkiej obronie przyleci wrogi helikopter. Rozpoczynamy ostrzał, celując w kadłub. Po krótkiej wstawce filmowej, nadlatuje nasz śmigłowiec - mocujemy spuszczone liny do skarbca, po czym zaczynamy się wznosić. W tym momencie pojawią się kolejne fale przeciwników. Gdy znajdziemy się na wysokości dachu, policjanci będą wspierani przez kolejne helikoptery - by szybko się ich pozbyć, również celujemy w kadłuby. Najtrudniejszy do zniszczenia będzie helikopter bojowy, oznaczony czerwonym celownikiem.
Niestety, zniszczony helikopter wpada na nas. Choć udało się nam przeżyć, zostajemy schwytani.
Misję drugą rozpoczynamy od tworzenia postaci. Wybieramy m.in. fryzurę, kolor skóry, barwę głosu, określamy budowę ciała - gra daje nam w tym zakresie naprawdę spore możliwości. Gdy już zakończymy pracę nad naszym wyglądem, klikamy ZATWIERDŹ. Jak się okazało, nasi towarzysze również trafili do więzienia.
Jutrzenka przekupiła policję, dlatego zostaliśmy wydani w jej ręce. W samolocie zostaje nam przedstawiona raczej mało korzystna propozycja "współpracy" - skutkiem tego jest oczywiście starcie. W momencie gdy Johny osłania nasze plecy, wraz z Shaundi będziemy musieli przebić się na tył samolotu, by zdobyć spadochrony. Na początku nie mamy broni, dlatego jesteśmy zmuszeni do walki wręcz. Do wyboru mamy proste uderzenie, czyli LEKKI ATAK (LPM) oraz CIĘŻKI ATAK (PPM), który stanowi sekwencję uderzeń (by zadać większe obrażenia, wciskamy wyświetlane przyciski).
Gdy pokonamy przeciwników i przejdziemy dalej, u kolejnych drzwi pojawi się gangster z pistoletem 45. Shepherd. Gdy tylko samolot wyjdzie z turbulencji, podbiegamy do niego (przytrzymujemy SHIFT), powalamy i odbieramy broń. Przechodzimy przez drzwi wciskając klawisz E.
W następnym pomieszczeniu czeka na nas duża grupa uzbrojonych przeciwników. Chowając się za elementami otoczenia, eliminujemy poszczególnych wrogów. Mamy mało amunicji, więc zabieramy ją zabitym. Po dotarciu do celu, zabieramy spadochron. Czeka nas krótki przerywnik filmowy z którego wynika, że Johny został zabity. Wypadamy z samolotu.
Naszym podstawowym celem jest złapanie Shaundi, która nie zdążyła założyć spadochronu. Zanim jednak to zrobimy, musimy pozbyć się lecących za nami przeciwników. Na nasze nieszczęście będziemy zmuszeni wypuścić towarzyszkę z rąk, gdyż samolot kieruje się prosto na nas - po kaskaderskiej akcji, czeka nas kolejna strzelanina w powietrzu.
Co ważne, by zmienić pozycję strzału, wciskamy SPACJĘ. Gdy któryś z gangsterów nas chwyci, wciskamy LPM kilkakrotnie, by się go pozbyć. Goniąc zaś za Shaundi, kierujemy klawiszami WSAD by nie wpaść na spadające wokół skrzynie czy samochody.
Nagroda:
- odblokowanie zioma (Shaundi)
Kolejną misję zaczynamy od kradzieży auta (wsiadanie: E). Następnie w naszej komórce, którą wyciągamy klawiszem TAB, otwieramyMapę - za pomocą GPS wyznaczamy trasę do sklepu z bronią - Twój Przyjaciel Gnat (klikając PPM).
Jadąc do celu, prócz kropkowanej trasy na minimapie, drogę do celu wyznaczają nam zielone strzałki znajdujące się na szosie przed nami. Pamiętajmy, że GPS niekoniecznie wyznacza najkrótszą trasę - czasem warto złamać prawo (np. jadąc pod prąd), by znacznie skrócić czas dotarcia do celu lub zgubienia pościgu.
Gdy wejdziemy do Twojego Przyjaciela Gnata, pojawi się przed nami powyższe menu. Naszym celem jest kupienie ulepszenia. Wybieramy Kup/Ulepsz Broń, następnie pistolet45. Shepherd - POZIOM 2.
Przechodzimy do głównego celu naszej misji - odnalezienia składu broni. Gdy dojedziemy na miejsce, drogę zablokują nam dwa samochody Patriot. Nie wysiadając z auta strzelamy do przeciwników, a następnie wsiadamy do jednego z w.w. samochodów - (są one bardzo wytrzymałe, będą stanowiły dobrą zasłonę przed ostrzałem) podjeżdżamy pod bramę strzelając do wyskakujących przeciwników, po czym wysiadamy z auta.
Korzystając z Patriota jako osłony, wybijamy przeciwników znajdujących się najbliżej. Warto dodać, iż nie opłaca się zamieniać 45. Shepherda na KA-1 Kobrę, którego znajdziemy przy martwych przeciwnikach, gdyż zadaje niższe obrażenia, a także nie jest tak szybkostrzelny jak dopiero co ulepszony 45. Shepherd. Przemieszczamy się powoli do przodu korzystając z rozmieszczonych wokół osłon - szczególnie uważamy, by przeciwnicy wyposażeni w AS3 Ultimax nie