Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry - Jarosław "Sir Dakr" Oziemblewski - ebook

Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry ebook

Jarosław "Sir Dakr" Oziemblewski

0,0

Opis

Poradnik do gry „Sacred 2: Fallen Angel” zawiera mapy całej krainy, opis wykonania zadań głównych i pobocznych kampanii światła oraz cienia, miejsca warte odwiedzenia, opis umiejętności oraz boskich darów oraz różne ciekawostki i porady ogólne.

Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 1 (Kampania Światła)
  • Mapy cz.1
  • Umiejętności
  • Smoki (Ciekawe miejsca)
  • Minibossowie (Ciekawe miejsca)
  • Mapy cz.2
  • Początek - Zadania główne
  • Porady ogólne
  • Rozdział 1 (Kampania Cienia)
  • Bogowie i boskie dary

Informacja o grze

Sacred 2: Fallen Angel to kontynuacja udanego cRPG z 2004 roku. Za produkcją tego tytułu stoi niemieckie studio Ascaron Interactive, mające na swym koncie m.in. strategiczną serię Port Royale.

Gra Sacred 2: Fallen Angel, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 82

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Sacred 2:Fallen Angelporadnik do gry

autor: Jarosław "Sir Dakr" Oziemblewski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=846

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Mapy cz.1

Mapy cz.2

Początek - Zadania główne

Kampania Światła

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział 9

Rozdział 10

Kampania Cienia

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział 9

Rozdział 10

Zadania dodatkowe

Koncert Blind Guardian

Unikatowe wierzchowce

Kampania Światła - Zadania poboczne

Rozdział 1 - Zadania wieloczęściowe, (1)

Rozdział 1 - Zadania wieloczęściowe, (2)

Rozdział 1 - Zadania jednoczęściowe, (1)

Rozdział 1 - Zadania jednoczęściowe, (2)

Rozdział 2 - Zadania wieloczęściowe, (1)

Rozdział 2 - Zadania wieloczęściowe, (2)

Rozdział 2 - Zadania jednoczęściowe, (1)

Rozdział 2 - Zadania jednoczęściowe, (2)

Rozdział 3 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 3 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 4 i 5- Zadania poboczne

Rozdział 6 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 6 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 7 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 7 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 8 - Zadania poboczne

Rozdział 9 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 9 - Zadania jednoczęściowe

Kampania Cienia - Zadania poboczne

Rozdział 1 - Zadania wieloczęściowe, (1)

Rozdział 1 - Zadania wieloczęściowe, (2)

Rozdział 1 - Zadania jednoczęściowe, (1)

Rozdział 1 - Zadania jednoczęściowe, (2)

Rozdział 2 - Zadania wieloczęściowe, (1)

Rozdział 2 - Zadania wieloczęściowe, (2)

Rozdział 2 - Zadania jednoczęściowe, (1)

Rozdział 2 - Zadania jednoczęściowe, (2)

Rozdział 3 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 3 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 4 i 5 - Zadania poboczne

Rozdział 6 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 6 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 7 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 7 - Zadania jednoczęściowe

Rozdział 8 - Zadania poboczne

Rozdział 9 - Zadania wieloczęściowe

Rozdział 9 - Zadania jednoczęściowe

Ciekawe miejsca

Legenda

Minibossowie

Smoki

Mapy

Umiejętności

Bogowie i boskie dary

Ciekawostki

Porady ogólne

Wstęp

Przedstawiam poradnik do gry Sacred 2: Fallen Angel. Mam nadzieję, że wiedza w nim zawarta przyda się do ratowania kolejnego świata przed zagładą (ewentualnie w celu zdobycia władzy nad nim).

Jarosław "Sir Dakr" Oziemblewski

Zawartość poradnika

Podstawowe elementy mapy - Skrzynie, Monolity Wskrzeszenia, Portale oraz Porty ze wszystkich rozdziałów przedstawione na ośmiu mapach.

Zadania główne - zawarte są tu opisy wraz z mapami wszystkich misji składających się zarówno na Kampanię Światła jak i Cienia oraz przy uwzględnieniu różnych początków gry w zależności od wybranej postaci.

Zadania poboczne - kilkaset misji pobocznych wraz z zaznaczeniem sposobu i miejsca rozpoczęcia. Zostały podzielone na Kampanie (część misji się pokrywa, ale często nawet jeśli początek jest taki sam, to ich przebieg może się od siebie różnić), Rozdziały oraz osobno są misje rozpoczynające łańcuchy (wieloczęściowe) oraz pojedyncze. Dodatkowo, szczegółowo zostały opisane dwie najważniejsze misje poboczne w grze.

Miejsca, które warto odwiedzić - czyli Świątynie, Minibossowie, Smoki oraz ukryty w grze Easter Egg. To wszystko nie stanowi elementu żadnego z zadań, ale ich znajomość może ułatwić lub uatrakcyjnić rozgrywkę.

Umiejętności postaci - opis wszystkich umiejętności wraz z sugestiami, co z czym należy łączyć. Raz wybranej umiejętności nie da się zmienić, dlatego lepiej się dobrze zawczasu zastanowić przed ostatecznym wyborem.

Bogowie i ich boskie dary - niezwykle potężne umiejętności, z których trzeba wybrać jedną podczas tworzenia postaci, dlatego warto się z nimi bliżej zapoznać przed rozpoczęciem gry.

Ciekawostki i Porady ogólne - kilka ciekawostek i porad dla początkujących graczy.

Mapy cz.1

Na poniższych mapach zaznaczone są wszystkie podstawowe obiekty występujące w grze tj.:

Monolity Wskrzeszenia- służą do odradzania się postaci po śmierci

Portale - służą do przenoszenia postaci pomiędzy nimi

Skrzynie - można w nich przechowywać przedmioty

Porty- działają na podobnej zasadzie co Portale

Mapa 1

Mapa 2

Mapa 3

Mapa 4

Mapy cz.2

Mapa 5

Mapa 6

Mapa 7

Mapa 8

Początek - Zadania główne

Wszystkie nazwy miejsc używane w grze oznaczone są kolorem niebieskim a postacie kolorem pomarańczowym. Liczby w [kwadratowych nawiasach] odnoszą się do punktów zaznaczonych na dołączonych do danego rozdziału mapach.

Każda z postaci zaczyna w innym miejscu i ma swoje unikalne pierwsze zadanie, które jest opisane w tym rozdziale. Następne zadania zależą już wyłącznie od wybranej ścieżki Światła lub Cienia i są opisane w dalszej części poradnika.

Początek - Zadania główne

Serafia

Koniec podróży i początek nowej

Porozmawiaj z jednym ze Strażników Inkwizycji [1] stojących przed bramą na południe od Klasztoru Światłości. Gdy zaatakują nie miej dla nich litości. Następnie udaj się do wioski Wolnybród[7].

Wysoka Elfka

Pojedynek!

Pokonaj atakującego cię Ucznia[2] a potem porozmawiaj ze stojącym obok Arcymagiem. Następnie skieruj się do wioski Wolnybród[7].

Driada

Świeże pastwiska

ZabijStrażników Inkwizycji [3], którzy cię atakują i porozmawiaj z rannym Szamanem driad Neylasem. Po rozmowie skieruj się do Wolnegobrodu[7].

Strażnik Świątynny

Reaktywowany

Zabij atakujących cię Poszukiwaczy Przygód[4] a następnie udaj się do Wolnegobrodu[7].

Wojownik Cienia

Powtórne odwiedziny!

Porozmawiaj z Nekromantą Syliarem stojącym w krypcie [5]. Po chwili zostaniesz zaatakowany przez Tybora stojącego obok. Zabij go i ponownie porozmawiaj z Syliarem. Następnie wyjdź z katakumb i udaj się do Wolnegobrodu[7].

Inkwizytor

Spisek!

Pokonaj dwóch Gości siedzących w gospodzie [6]. Następnie udaj się do wioski Wolnybród[7].

Kampania Światła

Rozdział 1

Rozdział 1 - Zadania główne

Podatek

Udaj się do Wolnegobrodu i porozmawiaj z Naczelnikiem Trodet[1]. Poprosi cię o odzyskanie skradzionego podatku. Złodzieje ukrywają się obok drogi prowadzącej na wschód [2]. Użyj wszelkich dostępnych argumentów by odebrać to, co ukradli. Następnie udaj się do Thylysium i porozmawiaj ze Strażnikiem Senatu stojącym obok budynku w centrum miasta [3]. Skieruje cię do Tawerny pod Pijanym Elfem[4]. Tam porozmawiaj z elfem o imieniu Liosilat. Każe ci zanieść klejnoty do nauczycieli budujących nową szkołę. Znajdziesz ich tuż obok portalu w mieście [5]. Oddaj klejnoty Nauczycielowi Solael a następnie idź do domu Liosilata[6] i ponownie porozmawiaj z elfem.

Poprzez mur

Porozmawiaj z Liosilatem[6] aby otrzymać zadanie. Następnie idź do Przełęczy Smoczej Gardzieli[7]. Tam tuż przed Monolitem Wskrzeszenia skręć w małą ścieżkę na południe. Na końcu ścieżki znajdziesz Kontakt Charos, z którym porozmawiaj i wejdź do jaskini za nim. Aby zakończyć misję przejdź przez jaskinię i wyjdź z drugiej strony muru.

Rozdział 2

Rozdział 2 - Zadania główne

Za murem

Udaj się okolicę Monolitu Wskrzeszenia [1] na północy od miasta Gryfiburg. W budynku obok porozmawiaj z Oberżystą. Dowiesz się, że ekspedycja elfów wynajęła przewodnika o imieniu Jaftar mieszkającego w wiosce na zachód stąd. Znajdziesz go w jaskini obok osady Czarne Dęby[2]. Porozmawiaj z nim a gdy zaatakuje pokonaj go i porozmawiaj z uwięzioną Dziewczyną. Poprosi cię o przyniesienie Zwoju Wyzwolenia dla jej siostry. Zwój dostaniesz u miejscowego Uzdrowiciela mieszkającego przy zachodniej bramie. Następnie udaj się do domu naprzeciwko gdzie na piętrze odnajdziesz chorą dziewczynkę. Porozmawiaj z nią a dowiesz się, że twoim następnym celem jest Enadris mieszkający wOrkowym Skrócie[3].

Gar'Kolos

Udaj się do Orkowego Skrótu[3] i porozmawiaj z Enadrisem stojącym niedaleko Portalu Wskrzeszenia przy południowej bramie. Obieca pomóc, jeśli pokonasz potwora terroryzującego wioskę. Znajdziesz go w wielkiej dziurze w ziemi na zachodzie [4]. Jest to olbrzymi golem, który rzuca głazami i wywołuje lawiny. Szczególnie te ostatnie są niebezpieczne, jeśli tylko zobaczysz jej pierwsze objawy natychmiast uciekaj z miejsca, w którym stoisz. Gdy go pokonasz wróć do Enadrisa[3] a