Rymowanki utrwalanki - Dorota Krupa - ebook + książka

Rymowanki utrwalanki ebook

Dorota Krupa

0,0
15,36 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przedstawiony w publikacji materiał służy do utrwalania poznanych głosek, po uprzednim wyćwiczeniu ich w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.

Książka zawiera rymowanki służące do ćwiczenia wymowy głosek: sz, ż, cz, dż, s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź, r, l, k ,ki , g , gi, t , d, p , pi, b, bi, w, wi, f, fi, ł, h. Można na nich również doskonalić różnicowanie głosek: sz – s, ż – z, cz – c, dż – dz, r – l, k – t, g – d, w – ł.

Do każdego wierszyka jest dołączony związany z nim tematycznie rysunek.

Materiał można polecić rodzicom dzieci z dyslalią, nauczycielom przedszkoli i nauczania zintegrowanego, logopedom, a także rodzicom dzieci, u których proces rozwoju mowy nie został jeszcze zakończony.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI

Liczba stron: 17

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Do­ro­ta Kru­pa

Ry­mo­wan­ki - utrwa­lan­ki

Ma­te­ria­ły do ćwi­czeń lo­go­pe­dycz­nych

Ofi­cy­na Wy­daw­ni­cza „Im­puls”

Kra­ków 2008

© Co­py­ri­ght by Ofi­cy­na Wy­daw­ni­cza „Im­puls”, Kra­ków 2004

Ko­rek­ta:

Be­ata Bed­narz

Pro­jekt okład­ki:

Aga­ta Fuks

ISBN 978-83-7308-588-6

Ofi­cy­na Wy­daw­ni­cza „Im­puls”

30-619 Kra­ków, ul. Tur­nie­jo­wa 59/5

tel. (012) 422-41-80, fax (012) 422-59-47

www.im­pul­so­fi­cy­na.com.pl, e-mail:im­puls@im­pul­so­fi­cy­na.com.pl

Wy­da­nie III zmie­nio­ne, Kra­ków 2008

Skład wersji elektronicznej:

Virtualo Sp. z o.o.

Wstęp

Ni­niej­szy ma­te­riał słu­ży do utrwa­la­nia po­zna­nych gło­sek, po uprzed­nim wy­ćwi­cze­niu ich w izo­la­cji, sy­la­bach, wy­ra­zach i zda­niach.

Za­wie­ra ry­mo­wan­ki do­ty­czą­ce gło­sek: sz, ż, cz, dż, s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź, r, l, j, k, ki, g, gi, t, d, p, pi, b, bi, w, wi, f, fi, ł, h.

Moż­na rów­nież ćwi­czyć róż­ni­co­wa­nie gło­sek: sz—s, ż—z, cz—c, dż—dz, r—l, l—j, k—t, g—d, w—ł.

Ma­te­riał po­le­cam ro­dzi­com dzie­ci z dys­la­lią, na­uczy­cie­lom przed­szko­li i na­ucza­nia zin­te­gro­wa­ne­go, lo­go­pe­dom, a tak­że ro­dzi­com dzie­ci, u któ­rych roz­wój mowy nie zo­stał jesz­cze za­koń­czo­ny.

Ży­czę efek­tów i mi­łej pra­cy

Do­ro­ta Kru­pa

Sz

Szara myszka

Szara myszka w szafie mieszka

a na imię ma Agnieszka.

Ma w szufla­dzie trzy koszule,

ka­pe­lusze, szelki, sznu­rek.

Gry­wa w szachy, pisze wiersze,

tuszem robi szlacz­ki pierwsze.

Chęt­nie szynkę je i groszek,

kaszę, gulasz, gruszek koszyk.

Ż

Żaba i żuk

Duża żaba nad kałużą

na­po­tka­ła żuka.

Żuk na nóżki buty włożył

i but­ka­mi puka.

Żółte but­ki, żółty sza­lik

i żółty ka­pe­lusz.

Pytażaba: „Do­kąd bieżysz,

mój ty przy­ja­cie­lu?”

„Idę żabko na przy­ję­cie

do pana bo­cia­na.

Bę­dzie żuraw, żółw i jeżyk.

Chodź i ty, ko­cha­na”.