Rozmówki ukraińsko-polskie do pracy wersja ukraińskojęzyczna - Olha Rusina - książka

Rozmówki ukraińsko-polskie do pracy wersja ukraińskojęzyczna książka papierowa

Olha Rusina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Polski. Rozmówki do pracy to wyjątkowa propozycja dla osób posługujących się językiem ukraińskim, które chcą poznać podstawy języka polskiego. Książka zawiera materiał niezbędny dla wyjeżdżających do pracy, dla podróżujących oraz studentów, praktykantów i stażystów.

W Rozmówkach znajdziesz najważniejsze zagadnienia, które umożliwią opanowanie podstawowej znajomości języka polskiego. Szczypta gramatyki, uproszczony zapis wymowy, praktyczne porady oraz dwujęzyczny słowniczek, dzięki któremu szybko znajdziesz i sprawdzisz znaczenie słówka. Skorzystaj z niezbędnika komunikacyjnego, który uprości wszystkie etapy pobytu w Polsce, np. wynajem mieszkania, sprawy urzędowe i legalizację pobytu. A wszystko to w podręcznym formacie, który możesz zabrać ze sobą wszędzie!

Polski. Rozmówki do pracy to także zbiór słownictwa branżowego i ułatwienie dla mieszkańców Ukrainy, którzy chcą podjąć pracę jako m.in. opiekunka dla dzieci, kelner, sprzedawca, hydraulik, fryzjer, pracownik na budowie, pracownik sezonowy w rolnictwie, kierowca i w wielu innych zawodach.

Polski. Rozmówki do pracy to:

- ukraińsko-polskie rozmówki

- niezbędnik dla przyjeżdżających do Polski

- podstawy języka polskiego

- praktyczne porady

- szczypta gramatyki

- niezbędnik komunikacyjny

- słownictwo branżowe

- uproszczony zapis wymowy

- dwujęzyczny słownik

- podręczny format

W serii:

Angielski. Rozmówki do pracy

Niemiecki. Rozmówki do pracy

Liczba stron: 232

Format (wymiary): 10.5x14.5cm

ISBN: 9788367219242

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.