Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Książka jest zbiorem studiów, szkiców, artykułów i rozpraw już publikowanych (zob.: Nota wydawnicza). Zostały one jednak w zróżnicowanym stopniu przeredagowane, skrócone lub uzupełnione nie tylko o nowe wskazówki bibliograficzne. W zamierzeniu autorki ma to być prezentacja drogi badawczej, świadectwo poszukiwań problemów, pojęć, kategorii oraz metod opisu komunikatów prasowych. Dobierając suwerennie pojęcia, kategorie poznawcze, metody, ustalając zakresy badań, ich konteksty, proponując terminy, Autorka poszukuje własnego miejsca na prasowym (medialnym) polu badawczym.
Liczba stron: 230
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788377846605