Rozeznawanie duchowe - Thibodeaux Mark E. SJ - książka

Rozeznawanie duchowe książka papierowa

Thibodeaux Mark E. SJ

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W każdej sytuacji, czy to zwyczajnego dnia, czy w chwili podejmowania ważnej decyzji, w głowie i sercu słyszysz wiele głosów proponujących ci różne działania lub reakcje. Ignacjańska metoda rozeznawania uczy, jak dostroić swoje duchowe zmysły, aby skuteczniej rozpoznawać i podążać za głosem Dobrego Pasterza, odróżniając Jego głos od wszystkich innych.

Mamy skłonność traktować rozeznawanie jako podejmowanie decyzji, jednak jest ono czymś o wiele głębszym i szerszym niż zwykłe dokonywanie wyborów. Prawdziwe rozeznawanie uczy nas bowiem, jak rzetelnie oceniać sytuacje i problemy. Chodzi w nim zatem nie o to, co robić, ale kim być – osobą świadomą poruszeń, które prowadzą ku Bogu.

Mark E. Thibodeaux SJ jest jednym z najbardziej przyjaznych, serdecznych i przystępnych przewodników po regułach podejmowania decyzji, jakiego można sobie wyobrazić. James Martin SJ

Mark E. Thibodeaux SJ (ur. 1970) jest kierownikiem duchowym w jezuickim nowicjacie, a także uznanym ekspertem w dziedzinie modlitwy i rozeznawania duchowego. Jest też znanym mówcą i autorem książek Bóg i Ty. 34 drogi do lepszego życia, Boże, mam problemy, Tajemnica modlitwy. Przewodnik dla poszukujących Boga. Mieszka w Grand Coteau w stanie Luizjana.
Pierwsze wydanie tej książki ukazało się pod tytułem "Dobre i złe duchy w naszym życiu".

Liczba stron: 264

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 22.0x15.2

ISBN: 9788327712646

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.