Rozczarowania - Szubarga Wiesława - książka

Rozczarowania książka papierowa

Szubarga Wiesława

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zosię, Małgorzatę i Agnieszkę łączy wieloletnia przyjaźń, sięgająca czasów szkolnych, oraz wykonywany z pasją i zaangażowaniem zawód.
Akcja powieści zaczyna się w chwili, gdy w środowisku nauczycielskim, który reprezentują bohaterki, rozważana jest możliwość rozpoczęcia strajku. Czytelnik staje się świadkiem wszystkich dylematów i wątpliwości z tym związanych, zaś w pewnym momencie zostaje wprowadzony w centrum wydarzeń, dzięki czemu poznaje blaski i cienie zawodu nauczycielskiego i ma szansę na wyrobienie sobie własnego zdania na jego temat. Zyskuje też możliwość skonfrontowania obiegowych opinii na temat pracy nauczyciela oraz jego roli we współczesnej szkole z bezpośrednią relacją z pokoju nauczycielskiego.
Powieść nie traktuje jednak wyłącznie o zawodowych perypetiach bohaterek. Ich życie prywatne obfituje w zaskakujące sytuacje i niespodziewane zwroty akcji.
Agnieszka, ze względu na dotkliwe przeżycia z dzieciństwa związane z rozwodem rodziców, nie potrafi ułożyć właściwie relacji we własnym małżeństwie, ponadto pewnymi decyzjami naraża swój związek na rozpad. Zosia cierpi z powodu nieporozumień z mamą i związanym z tym poczuciem odrzucenia. Małgorzata obawia się, że dorastające dzieci wkrótce się usamodzielnią, a jej przyjdzie zmierzyć się z syndromem pustego gniazda.
Bohaterki towarzyszą sobie w różnych sytuacjach, świetnie się razem bawią, ale też dzielą się refleksjami na temat otaczającej rzeczywistości, wspierają się nawzajem, a gdy mają problem, wspólnie szukają sposobów na jego rozwiązanie.

Liczba stron: 210

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788381592666

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.