RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry - Łukasz "Dżujo" Kujawa - ebook
Opis

Poradnik do RollerCoaster Tycoon zawierający objaśnienia opcji i kolejnych okienek, jakże konieczne rady, oraz opisy dostępnych atrakcji i scenariuszy. Szybko przekonacie się, że praca właściciela wesołego miasteczka, to ciężki orzech do zgryzienia.

RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wstęp (Atrakcje)
  • Kampanie reklamowe i wyróżnienia (Porady)
  • Marketing (Porady)
  • Pracownicy i nauka (Porady)
  • Finanse (Porady)
  • Strategie rozwoju i budowania (Porady)
  • GENTLE RIDES (Atrakcje)
  • Skróty klawiszowe (Porady)
  • Jak budować?
  • Menu

Informacja o grze

RollerCoaster Tycoon jest strategią ekonomiczną stworzoną przez firmę Microprose. Gracze mają za zadanie zarządzać wirtualnym wesołym miasteczkiem, dbając o jego rozwój, generowane zyski oraz zadowolenie odwiedzających. Gra umożliwia także projektowanie własnych atrakcji, w tym chociażby tytułowych kolejek górskich.

Gra RollerCoaster Tycoon, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 1999 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 23


RollerCoaster Tycoonporadnik do gry

autor: Łukasz "Dżujo" Kujawa

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=31

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Menu

Jak budować?

Porady

Skróty klawiszowe

Strategie rozwoju i budowania

Finanse

Pracownicy i nauka

Marketing

Kampanie reklamowe i wyróżnienia

Atrakcje

Wstęp

GENTLE RIDES

TRANSPORTATION RIDES

EXCITING RIDES

WATER RIDES

Rollercoastery

Budowanie coastera

Obsługa coastera

Dostępne coastery

Sklepy

Opis scenariuszy, Zakończenie

Wprowadzenie

Witamy w wesołym miasteczku. W naszym pięknym kraju nie uświadczymy wesołego miasteczka z prawdziwego zdarzenia, więc pozostaje nam jedynie wybudować sobie własny park rozrywki. Wydany w 1998 roku, przez Microprose RollerCoaster Tycoon daje Graczowi tę możliwość. Zostajemy właścicielem, zarządcą, a nawet architektem rollercoasterów. Dzięki naszym zdolnościom finansisty, zmysłowi marketingowca i umiejętnością inżynierskim wybudujemy wesołe miasteczko na najwyższym poziomie światowym. Szkoda, że tylko w grze.

RollerCoaster Tycoon to połączenie uproszczonej gry ekonomicznej (przypominającej tytuły z Amigi) z dość rozbudowaną możliwością stawiania kolejnych atrakcji i konstrukcji tytułowych rollercoasterów. Będących główną atrakcją parku. Gra tylko z pozoru wydaje się łatwa, dlatego zapraszam do przestudiowania mojego poradnika.

Poradnik dla celów przejrzystości został podzielony na kilka fragmentów. Począwszy od objaśnień opcji i kolejnych okienek. Poprzez, jakże konieczne rady, aż do opisu atrakcji i scenariuszy. Szybko przekonacie się, że praca właściciela przybytku takiego jak wesołe miasteczko, to ciężki orzech do zgryzienia.

Menu

Pauza w grze (nie można wtedy budować, tylko przeglądać statystyki)

Opcja Zapisania/Wczytania gry

Opcja włączenia/Wyłączenia dźwięku

Przybliżenie fragmentu planszy

Oddalenie fragmentu planszy (tylko po przybliżeniu)

Obrócenie ekranu o 90 stopni

Opcje widoku (włączenie widzenia pod ziemią itd.)

Mapa parku

Dostosowanie wysokości i nachylenia terenu (modyfikacja krajobrazu)

Utworzenie/dostosowanie jeziora i wody (opcja tworzenia zbiorników wody)

Elementy otoczenia i scenografia (sadzenie drzew, krzaków)

Opcja budowy ścieżek (betonowe, żwirowe, kamienne)

Opcja budowy atrakcji, przejażdżek i coasterów

Raporty Finansowe (omówione w dziale finanse)

Badania - Dzięki tej opcji wyznaczamy priorytety co ma zostać wynalezione

Informacje o atrakcjach (ile ich mamy, w jakiej są kondycji)

Informacje o gościach (ilu znajduje się w parku, jak się czują)

Informacje o naszych pracownikach

Komunikaty jakie dostarcza nam komputer (np. coś się popsuło itd.)

Jak budować?