7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy” zawiera porady ogólne, dokładny opis przejścia każdego poziomu oraz uwzględnia miejsca, w których poukrywane są paszporty, potrzebne do odblokowania wielu bonusów.
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
The Bourne Conspiracy jest grą akcji opartą na twórczości literackiej Roberta Ludluma, zmarłego w 2001 roku autora powieści sensacyjnych. Trylogia Bourne’a (kolejno Tożsamość Bourne’a, Krucjata Bourne’a, Ultimatum Bourne’a) jego autorstwa należy do klasyków gatunku i doczekała się już filmowych ekranizacji. Za przeniesienie powieści traktujących o losach Jasona Bourne’a na konsole najnowszej generacji odpowiada studio High Moon, znane z takich tytułów jak DarkWatch czy Spy Fiction. Grę wydała firma Sierra, oddział Vivendi Games.
Gra Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 25
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=771
Dangerous Beginning
Shipyard Infiltration
Assassinate Wombosi
Eliminate Divandelen
Escape the Embassy
Silence Rurik
Castle Fight
Paris Chase
Disarm Renard
Survive the Professor
Treadstone Safehouse
Witam w poradniku do gry Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy, wydanej przez Vivendi Games. Publikacja ta zawiera porady ogólne, dokładny opis przejścia każdego poziomu oraz uwzględnia miejsca, w których poukrywane są paszporty, potrzebne do odblokowania wielu bonusów. Pod nazwą każdej misji podaję liczbę dokumentów, które znajdują się na danym poziomie. W ostatniej części poradnika czeka pełna lista wszystkich możliwych osiągnięć.
Życzę miłej zabawy!
Bourne może mieć przy sobie tylko 2 rodzaje broni. Lekki pistolet lub uzi oraz dużą broń, jak karabin lub shotgun.
Bourne Instinct
to jedno z najważniejszych udogodnień. Daje dużą przewagę. Gdy go włączymy, nasz cel oraz wszyscy przeciwnicy zostaną wyświetleni na radarze. Dotyczy to także broni i paszportów.
Takedown
to z kolei bardzo ważna umiejętność. Dzieli się na
takedown
,
multiple takedown
,
shooting
takedown
,
sprint takedown
. Eliminuje za jednym razem zwykłego przeciwnika i jest najlepszą bronią na bossów. Ci jednak również ją posiadają.
Przy każdej walce z bossem zachowujemy się podobnie. Umiejętnie blokujemy i czekamy, aż przeciwnik skończy zadawać serię ciosów. Wtedy atakujemy swoim combo. Nie powtarzamy cały czas tych samych ruchów.
Niektóre zamknięte drzwi można otworzyć za pomocą wytrychu. W dolnym prawym rogu pokaże się wówczas ikona kłódki, a my przez krótki czas musimy przytrzymać przycisk
A
.
Podczas oglądania cut-scenek nie raz przyjdzie nacisnąć odpowiedni przycisk (wybierany losowo). Nazywa się to
Quick Time Event
. Podczas oglądania przerywników musimy być cały czas skupieni i nie możemy odłożyć pada ani na moment.
X
odpowiedzialny jest za słabe, ale szybkie uderzenie.
Y
za mocne, ale powolne.
A
odpowiada za blok. Bourne potrafi wyprowadzić kilka serii ciosów.
X X X
- ten atak jest słaby, ale prawie zawsze wchodzi. Przydaje się w walce z szybkimi przeciwnikami.
Y X X
- pierwszy cios ogłusza przeciwnika i wystawia na dwa pozostałe.
Y Y X
- bardzo przydatny przy ponowieniu akcji. Wykorzystujemy go, kiedy przeciwnik jest ogłuszony.
X Y Y
- bardzo powolny, ale miażdżący atak.
Y X Y
- ostatnim ciosem jest kopniak z półobrotu, który zadaje spore obrażenia i powiększa dystans dzielący nas od przeciwnika.
X Y X
- ostatni cios uderza w brzuch i dezorientuje przeciwnika.
Kiedy tylko możemy, chowamy się za czymś podczas ostrzału (przycisk
A
). Kiedy jesteśmy schowani, nasza energia się regeneruje. Wychylamy się w celu oddania strzału za pomocą lewego spustu. Prawym strzelamy.