Resident Evil: Revelations - poradnik do gry - Michał "Kwiść" Chwistek - ebook
PROMOCJA

Resident Evil: Revelations - poradnik do gry ebook

Michał "Kwiść" Chwistek

5,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Resident Evil Revelation to bogato ilustrowana, szczegółowa solucja opisująca wszystkie rozdziały. W opracowaniu znalazły się również liczne porady dotyczące walki, lokalizacje znajdziek (handprints) oraz rozwiązania zagadek.

Resident Evil: Revelations - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Koszmar powraca (Epizod 4)
  • Królowa nie żyje - cześć II (Epizod 12)
  • Duchy Veltro - część II (Epizod 3)
  • Ujawnione Sekrety - część I (Epizod 5)
  • Podwójna zagadka - część II (Epizod 2)
  • Duchy Veltro - część I (Epizod 3)
  • W głębiny - część II (Epizod 1)
  • W głębiny - część I (Epizod 1)
  • Ujawnione Sekrety - część II (Epizod 5)
  • Bez wyjścia - cześć II (Epizod 9)

Informacja o grze

Konwersja jednej z pobocznych odsłon serii Resident Evil, wydanej pierwotnie na konsoli 3DS. Produkcja zawiera poprawioną grafikę oraz parę specjalnych dodatków (także do popularnego Raid Mode). Sama gra nawiązuje do klasycznych części Resident Evil, kładąc nacisk na bardziej kameralną zabawę.

Gra Resident Evil: Revelations, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformach: 3DS, PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 48

Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Resident Evil:Revelationsporadnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1326

[email protected]

Spis treści

Resident Evil: Revelations - poradnik do gry

Epizod 1

W głębiny - część I

W głębiny - część II

W głębiny - część III

Epizod 2

Podwójna zagadka - część I

Podwójna zagadka - część II

Epizod 3

Duchy Veltro - część I

Duchy Veltro - część II

Epizod 4

Koszmar powraca

Epizod 5

Ujawnione Sekrety - część I

Ujawnione Sekrety - część II

Ujawnione Sekrety - część III

Epizod 6

Kot i Mysz - część I

Kot i Mysz - część II

Epizod 7

Regia Solis - część I

Regia Solis - część II

Epizod 8

Wszystko albo nic - część I

Wszystko albo nic - część II

Wszystko albo nic - część III

Epizod 9

Bez wyjścia - cześć I

Bez wyjścia - cześć II

Epizod 10

Splątane sieci - część I

Splątane sieci - część II

Epizod 11

Objawienia - część I

Objawienia - część II

Epizod 12

Królowa nie żyje - część I

Królowa nie żyje - cześć II

Znajdźki - Handprints

Epizody 1-5

Epizody 6-12

Resident Evil: Revelations - poradnik do gry

Poradnik do Resident Evil Revelation zawiera wszystko co niezbędne do bezstresowego ukończenia gry. Znajdziesz w nim:

- szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów

- porady dotyczące walki z silniejszymi przeciwnikami oraz bossami

- lokalizację najważniejszych przedmiotów

- rozwiązanie umieszczonych w grze zagadek

Ponadto tekst zawiera rozdział poświecony 30 odciskom dłoni tzw. handprints. Po ich odnalezieniu odblokowany zostaje dostęp do dwóch specjalnych broni: karabinu PSG1 orazpistoletu G18.

Michał "kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Epizod 1

W głębiny - część I

W głębiny - część I

Na początku etapu wylądujesz na pokładzie okrętu Queen Zenobia.

Idź cały czas prosto, aż zobaczysz przed sobą zablokowane drzwi. Możesz zniszczyć łańcuch strzałem z pistoletu lub szybkim uderzeniem noża (przycisk strzału, ale bez celowania).

Wejdź następnie do środka i skieruj się w stronę kolejnego przejścia w lewym rogu pomieszczenia. Po drodze możesz zbadać leżące w okolicy trupy.

Krótki korytarz zaprowadzi cię do pomieszczenia, gdzie przez krótką chwilę mignie ci dziwny cień. Przyjrzyj się miejscu, w którym zniknął i ruszaj dalej przed siebie.

Na pierwszym skrzyżowaniu wybierz drogę w lewo. Z prawej znajdziesz tylko barykadę i niedziałającą windę.

Idąc ciągle przed siebie powinieneś zobaczyć drzwi oraz stojące obok szafki. Przeszukaj dobrze pojemniki, bo w jednym z nich ukryto zielone ziele. Służy ono do błyskawicznej regeneracji zdrowia bohatera.

Gdy podniesiesz przedmiot, przejdź przez drzwi z lewej i ruszaj dalej prosto. Na lewo od kolejnego włazu znajdziesz ukrytą w szafce amunicję do pistoletu.

W pomieszczeniu za drzwi znajduje się duża zakrwawiona krata. Zbadaj ją, a po krótkiej cut-scence zostaniesz zaatakowany przez pierwszego przeciwnika.

Staraj się trzymać go na dystans i strzelać w głowę. Nie powinno sprawić ci to problemów, gdyż wróg jest dość powolny. Jeśli jednak zostaniesz złapany, wykonuj polecenia pojawiające się na ekranie, żeby wyzwolić się z śmiertelnego uścisku. Strzały w głowę są bardzo ważne, gdyż nie tylko pozwalają na szybsze pozbycie się mutanta, ale także znacznie ograniczają zużycie cennych nabojów.

Gdy bestia zginie, pierwsza część epizodu dobiegnie końca.

W głębiny - część II

W głębiny - część II

Misję rozpoczniesz na opuszczonej plaży. Zeskocz szybko na piasek, a następnie przyjrzyj się stercie mięsa, obok której stoi twój szef.

Otrzymasz wtedy polecenie przeskanowania mutanta urządzeniem zwanym Genesis. Aby to zrobić, wciśnij przyporządkowany sprzętowi przycisk, wyceluj w próbkę i przytrzymaj przycisk strzału. Zapełnisz w ten sposób kilka procent paska na górze ekranu.

Twoja misja polega na przeskanowaniu takiej liczby stworów, aby uzyskać 100% wiedzy na temat bestii. Drugi kawałek mięsa znajdziesz na lewo od pierwszego, tuż obok niebieskiej tablicy.

Po jego zbadaniu podnieś amunicję do pistoletu leżącą kawałek dalej. Kolejna paczka naboi leży na łodziach rybackich, tuż obok brzegu.

Gdy ją podniesiesz, zajmij się skanowaniem dużej kupy mięsa obok pierwszej próbki. Wykryjesz w niej metal.

Wyciągnij go przyciskiem akcji i przekaż szefowi.

Kolejne fragmenty zmutowanych istot porozrzucane są po całej plaży. Jeden znajdziesz na dziobie starej drewnianej łodzi.

Drugi umieszczono przed wejściem do krótkiego tunelu. Jak tylko do niego podejdziesz, zaatakuje cię. Bestia jest bardzo powolna, więc powinieneś zabić ją bez większych problemów.

Gdy zginie, podnieś leżącą w okolicy amunicję do pistoletu oraz zielone ziele. Dalsza droga prowadzi na drugi koniec przejścia pod skałą.

W krótkim tunelu znajduje się mały fragment substancji, który możesz zbadać.

Większy leży na plaży po drugiej stronie i eksploduje w wyniku skanowania.

Następną próbki znajdziesz pod wodą z lewej, na końcu pomostu oraz obok zardzewiałej beczki po prawej. Podnieś również leżącą w okolicy amunicję oraz granaty.

Ostatni kawałek mięsa ukryto na piasku pod pomostem. Aby go zobaczyć, musisz przejść na sam koniec lokacji.

Gdy pasek zapełni się w 100%, otrzymasz dodatkową porcję środków leczących, dlatego warto cały czas korzystać z Genesis, skanując za jego pomocą wszystkich napotkanych wrogów. Najłatwiej robić to, gdy są martwi, ale czasami ich ciała znikają bardzo szybko i możliwe jest przeprowadzenie badania tylko na żywym organizmie. Należy również pamiętać, że im częściej skanujemy ten sam typ wrogów, tym więcej czasu zajmuje napełnienie paska Genesis.

Genesis służy również do