Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do Red Faction: Guerrilla prowadzi gracza zarówno przez główny wątek fabularny jak i misji pobocznych, nie omijając kompletu zadań trybu Mistrza Demolki. Zawiera opis sprzętu z modyfikacjami, mapy z obiektami do zniszczenia oraz listę osiągnięć.
Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Red Faction: Guerilla to strzelanina, która jest kontynuacją serii zapoczątkowanej w 2001 roku. Tytuł wprowadza do cyklu widok TPP oraz kładzie większy nacisk na taktyczną stronę gry.
Gra Red Faction: Guerrilla, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 55
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=922
Misje główne - Welcome to Mars
Misje główne - Parker
Misje główne - Dust
Misje główne - Badlands
Misje główne - Oasis
Misje główne - Free Fire Zone
Misje główne - EOS (1)
Misje główne - EOS (2)
Zadania poboczne (1)
Zadania poboczne (2)
Mistrz Demolki 01 - 05
Mistrz Demolki 06 - 09
Mistrz Demolki 10 - 13
Mistrz Demolki 14 - 16
Ruda, Skrzynie EDF i Tagi Radiowe - Parker
Ruda, Skrzynie EDF i Tagi Radiowe - Dust
Ruda, Skrzynie EDF i Tagi Radiowe - Badlands
Ruda, Skrzynie EDF i Tagi Radiowe - Oasis i EOS
Zakupy i Modyfikacje
Osiągnięcia
Instrukcja dla posiadaczy polskiej wersji gry
Zadania główne (1)
Zadania główne (2)
Zadania główne (3)
Mistrz Demolki
Baterie i Totemy
Poradnik do Red Faction: Guerrilla prowadzi gracza przez główny wątek fabularny, a także szereg misji pobocznych. Szczegółowo opisuję w nim sprzęt, który nabywamy w zamian za złom, jak również wszystkie modyfikacje do niego. Sporządziłem także mapy - powinny one pomóc wszystkim czytelnikom chcącym zniszczyć ponad 500 rozmieszczonych w świecie gry obiektów. Odpowiadam na pytanie jaką broń najlepiej zabrać na daną misję, nie zapominając przy tym o poradach do kompletu zadań trybu Mistrza Demolki. Na samym końcu przedstawiam listę Osiągnięć.
Terrag (www.gry-online.pl)
Niniejszy poradnik zawiera również opis dodatku, zatytułowanego Demons of the Badlands. Mam tu na myśli informacje na temat misji głównych oraz szczegółowe wskazówki, jak wypełnić zadania poboczne typu Mistrz Demolki. Ponadto dołączyłem mapę ze wszystkimi ukrytymi przedmiotami.
Łukasz "Crash" Kendryna
Wprowadzenie do rozdziału, poświęconego dodatkowi Demons of the Badlands, stanowi krótka instrukcja, adresowana do posiadaczy polskiej wersji Red Faction: Guerrilla, wydanej przez CD Projekt. Wyjaśnione tam zostało, w jaki sposób uzyskać dostęp do owego rozszerzenia, gdyż wypuszczona w naszym kraju edycja gry została go pozbawiona.
Kiedy wreszcie nasz brat przestanie gadać, zbiegamy na dół i zabieramy złom zgromadzony w pobliżu wraku samochodu #1. Następnie wyjmujemy młot i używając go na murze - otwieramy sobie drogę na teren kompleksu #2.
Mamy dwa cele. Jeden większy w postaci laboratorium #1, gdzie pomocne okaże się użycie zdalnych ładunków, oraz wieżę. Aby uporać się z budynkiem, będziemy musieli kilka razy wejść do środka, podłożyć dwie bomby na kawałku ściany który jeszcze stoi, wrócić na powietrze i zdetonować je. W końcu konstrukcja runie w gruzach, a my zajmiemy się wieżą #2. To zadanie jest o tyle łatwiejsze, że kilka uderzeń młotem załatwia sprawę. Miejmy jednak na uwadze, że budynki wysokie mają wredną tendencję do obalania się nam na głowę, dlatego oddalić się na odpowiednią odległość, kiedy jeszcze mamy na to czas.
Pamiętajmy o zebraniu złomu rozrzuconego po pozostałościach wyburzonych konstrukcji #1. Nasz trening zakończy powrót do brata przez wybitą wcześniej dziurę #2.
Pierwszą z naszych misji głównych jest dokonanie rozbiórki opuszczonej bazy Ruchu Oporu. Po dotarciu na miejsce naszym oczom ukaże się teren kompleksu #1. Mały spacerek po schodach i znajdujemy skrzynię z amunicją w której w razie potrzeby uzupełnimy zaopatrzenie i odnowimy zapas ładunków wybuchowych #2.
Członkowie Red Faction byli tak mili, że przed opuszczeniem budynków, porozkładali w wielu miejscach zbiorniki z wodorem#1. Naokoło budynku znajdziemy ponadto kilka wybuchowych beczek i cysternę z paliwem. Tylko od nas zależy, czy rozwalimy bazę podkładając w newralgicznych punktach zdalnie detonowane ładunki, czy może po prostu będziemy strzelać do każdego z wybuchowych kontenerów#2. Niebawem na miejscu pojawi się kilku żołnierzy EDF, którzy jednak nie powinni sprawić nam większych problemów. Równie dobrze możemy biegać od jednego przeciwnika do drugiego i okładać ich zabójczym młotem. Po wykonaniu zadania, wracamy do kryjówki Parker.
nagroda za ukończenie: 50 złomu + dodatek za morale.
Na początku musimy odszukać Sam która przebywa w zaznaczonej na naszej mapie bazie. Wsiadamy do samochodu i ruszamy na miejsce. Po chwili okazuje się, że ruch oporu toczy zaciekłą walkę z EDF #1. Pomagamy, zabijając żołnierzy przeciwnika. Sam#2 prowadzi nas na wzniesienie z którego mamy dobry widok na wjazd do bazy, którym za moment przedrą się siły wroga.
Pod mostem rozrzucamy tyle zdalnych ładunków ile tylko możemy aktualnie zastawić, a następnie jeśli mamy ochotę- podstawiamy na miejsce kilka pojazdów które zablokują w odpowiednim miejscu pojazdy przeciwników #1. Sami zajmujemy pozycję przy działku ustawionym na murach #2 i rozpoczynamy masakrę detonując w odpowiednim momencie ładunki. Dobijamy pechowców którzy przeżyli… .
nagroda za ukończenie: 50 złomu + dodatek za morale.
Zasiadamy za kierownicą przydzielonego nam do zadania pojazdu #1 i