React: kluczowe koncepcje. - Schwarzmuller Maximilian - książka

React: kluczowe koncepcje. książka papierowa

Schwarzmuller Maximilian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

119,00 zł
od 59,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Spośród bibliotek JavaScriptu na szczególną uwagę zasługuje React, który służy do tworzenia nowoczesnych, interaktywnych interfejsów użytkownika. W relatywnie prosty sposób pozwala wykorzystywać możliwości współczesnych przeglądarek internetowych. Niestety, pierwsze kroki w obsłudze tej technologii bywają trudne i łatwo się zniechęcić. Właśnie dlatego warto podczas pracy z Reactem mieć przy sobie ten przewodnik!
Dzięki niemu szybko odnajdziesz się w najnowszej, 18. edycji biblioteki React. Książka zawiera informacje o jego najważniejszych narzędziach, podane w przystępny sposób, z naciskiem na wymiar praktyczny. Dowiesz się, jak przebiega tworzenie projektów i z jakich opcji można skorzystać podczas tego procesu. Przejrzyste objaśnienia, zilustrowane starannie opracowanymi przykładami, ułatwią usystematyzowanie wiedzy każdemu zapracowanemu programiście. To atrakcyjna propozycja dla osób, które korzystają z wielu różnych materiałów i chcą mieć wszystkie istotne informacje o bibliotece React zebrane w jednym miejscu.
W książce między innymi:
* budowa nowoczesnych aplikacji internetowych
* komponenty, zdarzenia i warunkowe zarządzanie wyświetlanymi treściami
* warunkowe stosowanie dynamicznych stylów
* zaawansowane techniki zarządzania stanem
* biblioteki Reacta, dobre praktyki i optymalizacja aplikacji
React: interaktywne i dynamiczne frontendy w zasięgu ręki!

Liczba stron: 504

Tłumacz: Walczak Tomasz

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788383228846

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.