Pucio i Wróżka Zębuszka - Galewska-Kustra Marta - książka

Pucio i Wróżka Zębuszka książka papierowa

Galewska-Kustra Marta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

29,99 zł
od 15,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dzieci w przedszkolu Pucia mają już pierwsze dorosłe zęby. On też bardzo by tego chciał, bo jeszcze nigdy nie spotkał Wróżki Zębuszki. Ma nadzieję, że doktor Renatka mu w tym pomoże… I rzeczywiście! Pani dentystka mianuje go trenerem upartego mleczaka Misi, który nie chce wypaść i zrobić miejsca dla nowego, dorosłego zęba. Tylko czy Wróżka Zębuszka przynosi prezenty także pomocnikom? Ta część przygód Pucia w zabawny sposób oswaja dzieci z utratą pierwszego mlecznego zęba oraz wizytą u stomatologa, a także uczy, jak właściwie dbać o piękny uśmiech!

Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – mama, logopedka i pedagożka dziecięca, pedagożka twórczości, pisarka. Zajmuje się rozwijaniem kreatywności oraz terapią opóźnionego rozwoju mowy i wad artykulacyjnych u dzieci. Wieloletnia pracowniczka naukowa Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka bestsellerowej serii książek wspierających rozwój mowy dziecka „Uczę się mówić, wymawiać, opowiadać". Każdą wolną chwilę poświęca na spisywanie nowych przygód, które dyktują jej mucha Fefe i Pucio.

Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić pracę na etacie i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami.

Liczba stron: 28

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 13.5x13.5cm

ISBN: 9788310142498

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.