Psychology Vocabulary in Use - Treger Anna, Treger Bronisław - książka

Psychology Vocabulary in Use książka papierowa

Treger Anna, Treger Bronisław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik został napisany z myślą o tych wszystkich, którzy chcą doskonalić swoją znajomość słownictwa, stylistyki i czytania różnych odmian angielskich publikacji psychologicznych (artykułów, monografii i podręczników, ale też pozycji popularnonaukowych).
Podręcznik skierowany zwłaszcza studentów kierunków, na których psychologia jest liczącym się przedmiotem. To nie tylko psychologia jako taka, lecz także pedagogika, socjologia i dyscypliny medyczne. Uwzględnili także miłośników wiedzy psychologicznej, którzy z czystej ciekawości i pasji chcą pogłębiać swoją wiedzę sięgając do anglojęzycznych źródeł. Podręcznik został opracowany w taki sposób, aby mógł być wykorzystany zarówno do nauki w grupie pod opieką lektora, jak i dla preferujących samokształcenie.
Książka zawiera trzynaście rozdziałów koncentrujących się na wybranych obszarach psychologii. Oprócz tekstu wprowadzającego, każdy z nich zawiera zestaw ćwiczeń pozwalających na opanowanie i utrwalenie kompetencji językowej w danym obszarze. Ćwiczenia są zróżnicowane. Jedne z nich testują rozumienie tekstu czytanego (pytania typu prawda/fałsz, quizy), inne to zadania wielokrotnego wyboru, uzupełnianie luk własnymi odpowiedziami, ćwiczenia ze słowotwórstwa, dopasowywanie słów do definicji/opisów i zastępowanie wyrażeń z języka potocznego terminami naukowymi.
Z podręcznika największe korzyści odniosą osoby, które opanowały kursy General English na poziomie średnio zaawansowanym i wyższym.

Liczba stron: 204

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375618594

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne