Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
30,00 zł
od 15,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami.
W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów.
Dawid Zaraziński, Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego
Mimo wielu przeciwności, sukcesywnie rozwijająca się branża eventowa w Polsce pokazuje, jak ważnym narzędziem marketingowym stał się event. Jakub B. Bączek w swojej najnowszej książce porusza psychologiczne aspekty organizacji wydarzeń, klasyfikuje oraz porządkuje tematykę eventową. Wiedza przekazywana przez autora z pewnością uzupełni niedostatek publikacji z tego zakresu na rodzimym rynku. Zainteresuje młodych adeptów branży, jak również tych, którzy organizacją eventów zajmują się w pełni profesjonalnie.
Anna Gajewska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
Liczba stron: 116
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 14.5x20.5cm
ISBN: 9788392870227
