Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy — studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół nie podejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing, bariery w karierze zawodowej kobiet-menedżerów, najnowsze metody zarządzania jakością w organizacji, zmiany w strukturze i właściwościach siły roboczej, radzenia sobie z przypadkami narkomanii, uwarunkowania i konsekwencje przynależności pracowników do związków zawodowych oraz wiele innych. Książka kładzie nacisk na praktyczne stosowanie wiedzy. W przyswajaniu informacji pomaga struktura podręcznika: większość rozdziałów posiada odpowiednie do podejmowanej problematyki raporty sytuacyjne, które prezentują wyniki badań nad jakimś szczegółowym zagadnieniem. Przytaczane też są tzw. „ciekawostki” — przedruki różnych praktycznych informacji przydatnych w codziennej pracy.
Liczba stron: 576
Rok wydania: 2006
Tłumacz: Kranas Grażyna
Format (wymiary): 16.4x23.7cm
ISBN: 8301134453
Wydanie: 1
