Przygody Smerfów Tom 22 Smerf Reporter - Parthoens Luc, Culliford Thierry - książka

Przygody Smerfów Tom 22 Smerf Reporter książka papierowa

Parthoens Luc, Culliford Thierry

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

24,99 zł
od 12,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Egmont
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Smerf Reporter to pierwszy od lat album komiksowy o Smerfach na polskim rynku! Pewien dociekliwy Smerf dochodzi do wniosku, że wszyscy wokół są zdecydowanie niedoinformowani. Nie wiedzą nawet, co dzieje się pod ich własnym nosem, czyli w wiosce Smerfów! Prosi więc Papę Smerfa o zgodę na wydawanie miejscowego biuletynu. Początkowo bieżące wiadomości spisuje na kartce, którą wywiesza na słupie ogłoszeniowym, ale to z czasem przestaje mu wystarczać. A może by tak stworzyć smerfną gazetę?... Czy dzięki temu życie naprawdę stanie się prostsze? Oto prawdziwa historia Smerfa Reportera!

Smerfy podbijają serca telewidzów od lat i pozostają jednym z najpopularniejszych seriali animowanych dla dzieci. Ale zanim trafiły na mały ekran, cieszyły miliony czytelników jako opowieść komiksowa autorstwa Peyo. Naprawdę ten belgijski rysownik i scenarzysta nazywał się Pierre Culliford, a grupę Smerfów umieścił w jednym z odcinków swojego komiksu Johan et Pirlouit już w 1958 roku! Postaci zabawnych skrzacików tak się spodobały czytelnikom, że Peyo postanowił im poświęcić osobną serię komiksową. I to był strzał w dziesiątkę! Po kilku latach wydawania komiksów o Smerfach Peyo otworzył własne studio filmowe, w którym jego następcy (w tym syn Thierry) tworzą animacje i komiksy o niebieskich stworkach.

Liczba stron: 48

Tłumacz: Mosiewicz Maria

Format (wymiary): 21.5x28.5cm

ISBN: 9788328159907

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.