Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Prezentowana publikacja może stanowić źródło wiedzy dla ekspertów zajmujących się problematyką konsumpcji, pracowników administracji rządowej i samorządowej. Odbiorcami monografii mogą być również pracownicy naukowi i studenci takich kierunków jak: ekonomia, zarządzanie czy agrobiznes. Monografia jest efektem wspólnej pracy pracowników Katedry Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
W części teoretycznej opracowania zaprezentowano znaczenie konsumpcji jako elementu rozwoju społeczno-gospodarczego. Omówiono również współczesne trendy konsumenckie wraz z zagadnieniami dotyczącymi nowych produktów, jako istotnych czynników wpływających na przemiany konsumpcji produktów żywnościowych. W części empirycznej podjęto problematykę identyfikacji i oceny wybranych uwarunkowań konsumpcji żywności w Polsce. Ponadto dokonano identyfikacji i oceny poziomu oraz tendencji zmian realnych wydatków na żywność oraz konsumpcji (wyrażonej w jednostkach naturalnych) wybranych grup produktów żywnościowych w Polsce w latach 2008–2017. W badaniach uwzględniono cztery podstawowe grupy produktów żywnościowych, tj.: pieczywo i produkty zbożowe, mięso i wędliny, nabiał oraz owoce i warzywa. Dane statystyczne stanowiące podstawę analiz zaczerpnięto z wyników badania budżetów gospodarstw domowych pochodzących z Głównego Urzędu Statystycznego.
Liczba stron: 160
Rok wydania: 2020
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788366550247