Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika - książka

Promocja usług książka papierowa

Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

43,00 zł

Opis

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

Liczba stron: 166

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788381022699

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0