Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
77,00 zł
od 38,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Liczba zastosowań generatywnej AI rośnie lawinowo - od automatyzacji procesów, przez personalizację treści, po nowatorskie formy interakcji z użytkownikami. Niemal każda firma technologiczna stara się wkomponować elementy sztucznej inteligencji w swoje produkty. Wprowadzenie dużych modeli językowych stworzyło możliwości, które jeszcze niedawno wydawały się nieosiągalne.
Sztuczna inteligencja może nadać naszej pracy większy sens i zmienić jej charakter.
Deb Liu, prezes i dyrektor generalny Ancestry.com
Ta książka jest niezbędnikiem dla liderów produktowych, którzy chcą projektować i wdrażać produkty oparte na AI i GenAI, a także skutecznie zarządzać zespołami zaangażowanymi w ich rozwój. Znajdziesz tu sprawdzone strategie, praktyczne narzędzia i konkretne przykłady, dzięki którym łatwiej przekujesz potencjał najnowszych technologii w realne korzyści dla użytkowników. Bez względu na to, czy już zarządzasz produktem, czy dopiero chcesz wejść do świata produktów AI - ten przewodnik ułatwi Ci pewne poruszanie się po każdym etapie cyklu życia produktu.
W książce między innymi:
zarządzanie rozwojem produktów AI za pomocą narzędzi Google, Meta, OpenAI i innych
rozwiązywanie problemów za pomocą agentowej i generatywnej sztucznej inteligencji
zasady pracy z modelami AI i LLM
koordynowanie zespołów produktowych i technicznych
podejmowanie trafnych decyzji w obliczu kompromisów strategicznych
Ta książka oferuje kombinację ramowych zasad, studiów przypadków i praktycznych porad.
Lenny Rachitsky, autor Lenny's Newsletter i gospodarz podcastu
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2025
Tłumacz: Werner Grzegorz
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788328929401