7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do Pro Evolution Soccer 6 oferuje pełen opis atrybutów, formacji oraz sterowania. Dla przykładu podano kilka przydatnych zagrań i zagadnień taktycznych, które mogą przydać się w rozgrywce zarówno „wyjadaczom” jak i tym co dopiero zaczynają.
Pro Evolution Soccer 6 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Pro Evolution Soccer 6 to kolejna część doskonałej symulacji piłki nożnej, za którą odpowiedzialni są programiści z Tokijskiego oddziału Konami (w Kraju Kwitnącej Wiśni gra znana jest pod nazwą Winning Eleven 10).
Gra Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku piłka nożna. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PC, X360, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 50
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=610
4-4-2
4-3-3
4-5-1
3-5-2
Zachowywanie się formacji
Oznaczenia sterowania
Podstawowe
Posiadając piłkę
W czasie obrony
Przyjęcia piłki
Drybling oraz zwody
Bramkarz
Dośrodkowania
1-2
Podania
Strzały
Rzuty rożne
Rzuty wolne
Rzuty z autu
Rzuty karne
Wprowadzenie
Atrybuty podstawowe
Atrybuty specjalne
Atrybuty ukryte
Poradnik do Pro Evolution Soccer 6 oferuje pełen opis atrybutów, formacji oraz sterowania. Dla przykładu podano kilka przydatnych zagrań i zagadnień taktycznych, które mogą przydać się w rozgrywce. Docelową grupą tekstu są gracze, którzy dopiero rozpoczynają zabawę z Pro Evolution Soccer 6, choć "wyjadacze" mogą znaleźć także coś dla siebie.
Poradnik został napisany w oparciu o wersję 1.10 (PL) i domyślny plik opcji
PS. Dziękuję polskiej scenie ISS/PES/WE.
Wszystkie poniższe opcje są opisane w instrukcji, jak i w samej grze, jednakże niezbyt trafnie i dokładnie (z różnych powodów).
Za pomocą tego menu komputer automatycznie dobiera formację według podanych wskazówek.
Atak
Taktyka 4-4-2, wysoko wysunięci boczni pomocnicy.
Obrona
Taktyka 3-6-1, ofensywny pomocnik, zagęszczenie pola.
Atak środkiem
Taktyka 4-2-2-2, boczni pomocnicy przesunięci do środka z nakazem wbiegania środkiem w pole karne, środkowi pomocnicy ustawieni defensywnie.
Atak skrzydłem
Taktyka 4-5-1, ofensywny pomocnik, dwóch bocznych z nakazem wybiegania do linii bocznej, środkowy pomocnik, defensywny pomocnik.
Za obrońców
Taktyka 4-4-2, defensywny pomocnik, trzech wysoko wysuniętych środkowych pomocników.
Graj jako NŚ
Niezależnie od wybranych opcji, ustawia tylko jednego napastnika.
Ustaw libero
Ustawia jednego cofniętego obrońcę.
Kryj gwiazdę
Jeden z obrońców otrzyma zadanie krycia piłkarza rywali (przeważnie napastnika).
Piłkarze: umiejętności
Dobiera do składu (również rezerwowych) piłkarzy wedle atrybutów.
Piłkarze: forma
Dobiera do składu (również rezerwowych) piłkarzy według aktualnej formy meczowej.
Więcej ofensywnych
Dostępne jedynie w czasie meczu, minimalnie dwóch napastników, dodatkowo wykorzystując Atak - 3 obrońców.
Więcej defensywnych
Dostępne jedynie w czasie meczu. Przesunięcie części obrońców w stronę linii obrony. Pozostawienie jednego napastnika.
Zmiany
Zmęczenie/kontuzja - automatyczne zmiany w czasie meczu w przypadku kontuzji albo zmęczenia zawodnika.
Autozmiany
Komputer sam przeprowadza wszystkie zmiany w składzie w czasie meczu.
Komputer automatycznie dostosuje formację i taktykę dla zespołu.
Tutaj dokonujemy zmian. Do porównań może nam pomóc ten dziwny sześciokąt. AT - atak, TEC - technika, WYT - stamina/wytrzymałość, OBR - obrona, SIŁ- siła strzału, SZY- szybkość. Różnic można także dopatrywać się na ekranie z atrybutami porównując dwóch zawodników. Jeśli dokonaliśmy już zmiany, ale jej jeszcze nie wykonano, to możemy ją odwołać postępując tak samo jak robiąc zmianę.
Na tym ekranie możemy także zobaczyć jak wygląda współpraca zawodników z atrybutem Gra zespołowa. naciskając O zobaczymy wartości atrybutu piłkarza odnoszące się do zawodników ze składu. Naciskając drugi raz zobaczymy linie z kolorami odpowiadające wartości współpracy. Przesuwając się po nazwiskach zawodników kierunkami dostrzeżemy na piktogramie boiska, że na pojawia się ciemne pole - wskazuje ono najlepsze pozycje (Pozycja w przeglądzie atrybutów L2/R2) dla piłkarzy. Można też przeglądać piłkarzy z ławki rezerwowych.
Wybieranie podstawowej formacji. Za pomocą L1/R1 możemy ustawić wysunięcie jednego z napastników.
Ustawienie identyczne, jak w menu Indywidualne -> Edytuj pozycję.
Zmiana planu gry
Brak strategii
Gramy bez strategii.
Atak środkiem
Gramy "normalnie", ustawienia zbalansowane.
Atak z prawej
Więcej zawodników częściej będzie zgromadzonych na prawej stronie boiska.
Atak z lewej
Więcej zawodników częściej będzie zgromadzonych na lewej stronie boiska.
Atak drugą stroną
Jeśli biegniemy z piłką na prawej flance to zawodnicy będą starali się ustawiać po drugiej stronie boiska.
Zmiana strony
Lewy przechodzi na prawą i odwrotnie. Dotyczy tylko pomocników i napastników, świetne do dezorientacji przeciwnika.
Włączenie stopera
W czasie ataku pomaga nam dodatkowo w linii ataku obrońca lub libero (wybieramy zawodnika).
Pressing
Większy pressing, uwaga: obrońcy (również i inni w formacji) wybiegają do piłkarza posiadającego piłkę w drużynie przeciwnej aby ją odebrać i tym samym mogą być łatwiej ograni, a wtedy tworzą się "dziury" w linii obrony, które bardzo łatwo wykorzystać.
Kontratak
Napastnicy i ofensywni pomocnicy w czasie akcji defensywnych drużyny zostają z przodu, nie cofają się do obrony.
Pułapka ofsajdowa
Przesunięcie się linii obrony w przód o ok. 5-10 metrów na dwie sekundy, źle wykonane grozi poważnymi konsekwencjami.
Strategia A/B
Ustawiamy sobie formacje w menu wyżej i w czasie meczu możemy sobie zmienić.
Strategia drużynowa
Linia obronna
Linia obrony będzie wychodzić daleko w przód.
A - oznacza, że obrońcy będą bardzo daleko wychodzić w przód. B - oznacza, że obrońcy będą wychodzić nieco w przód. C - oznacza, że obrońcy rzadko będą wychodzić w przód.
Pułapka ofsajdowa
Obrona będzie się starała zakładać pułapki.
A - oznacza, że taktyka będzie wykonywana agresywnie, ale kondycja będzie szybko spadać. B - oznacza, że taktyka będzie wykonywana umiarkowanie. C - oznacza, że taktyka będzie wykonywana bez większych nakładów siły.
Atak/Obrona
Atak/Obrona
Ustawianie przechodzenia formacji w strefy. Ręczna - oznacza, że będziemy ustawiali ręcznie; Autobronienie - komputer będzie ustawiał defensywnie; Połowicznie ręczna - ustawienia zbalansowane; Autoatak - formacja wysunięta częściej w przód; Pełny autom. - komputer kontroluje całość.
Ustawienia krycia
Kryj gwiazdę
Komputer automatycznie wybierze najlepszego zawodnika ze składu przeciwnej drużyny dla kryjącego.
Wyłączenie krycia
Usuwa ustawienia krycia i ustawienie Krycie strefowe.
Wybierz wykonawcę
Daleki wolny, Bliski wolny, Lewy rożny, Prawy rożny, Karny, Automatycznie
Wykonawcy stałych fragmentów gry: Daleki wolny - od 30, Bliski wolny - do 30 metrów do bramki, Lewy rzut rożny - po lewej stronie, Prawy rzut rożny - po prawej stronie bramki, Karny - wykonawca "jedenastki".
Wybierz kapitana
Wybieramy kapitana drużyny. Opcja bez jakiegokolwiek wpływu na przebieg meczu.
Zmiana ustawień
Autozmiany
Komputer automatyczne zmienia zawodników w czasie meczu, np. w przypadku kontuzji albo zmęczenia zawodnika.
Autopozycja
Komputer sam dobiera pozycje zawodnikom.
Atak
Tutaj ustawiamy czy zawodnik w czasie ataku (posiadania piłki przez zespół) ma wychodzić daleko i w którą stronę czy raczej cofać się.
Obrona
Jak bardzo zawodnik ma się angażować w akcje defensywne (Mocno/Normalnie/Słabo).
Ustawienia krycia
Jak kryć zawodników: Zone mark