Prison Break: The Conspiracy - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook
PROMOCJA

Prison Break: The Conspiracy - poradnik do gry ebook

Artur "Arxel" Justyński

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Prison Break: The Conspiracy zawiera kompletny i szczegółowy opis ukończenia wszystkich rozdziałów więziennej przygody. Rozwiązanie zostało przygotowane w oparciu o standardowy, średni poziom trudności.

Prison Break: The Conspiracy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • - Chapter 1 (1) (Opis przejścia)
  • - Intro (Opis przejścia)
  • - Chapter 2 (1) (Opis przejścia)
  • - Chapter 9 (Opis przejścia)
  • - Chapter 8 (Opis przejścia)
  • - Chapter 2 (2) (Opis przejścia)
  • Garść porad
  • - Chapter 1 (2) (Opis przejścia)
  • Osiągnięcia
  • - Chapter 4 (Opis przejścia)

Informacja o grze

Serial telewizyjny „Skazany na śmierć” w wydaniu wirtualnym, gdzie więzienną fabułę śledzimy z perspektywy Toma Paxtona. Akcja ukazana została z widoku kamery umiejscowionej za plecami naszego bohatera. Prowadząc Paxtona możemy wykonywać szeroki wachlarz ruchów – m.in. skradać się, chować za przeszkodami i wspinać po różnych pionowych powierzchniach.

Gra Prison Break: The Conspiracy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Prison Break:The Conspiracyporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1005

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Garść porad

Opis przejścia

- Intro

- Chapter 1 (1)

- Chapter 1 (2)

- Chapter 2 (1)

- Chapter 2 (2)

- Chapter 3 (1)

- Chapter 3 (2)

- Chapter 4

- Chapter 5 (1)

- Chapter 5 (2)

- Chapter 6

- Chapter 7 (1)

- Chapter 7 (2)

- Chapter 7 (3)

- Chapter 8

- Chapter 9

Osiągnięcia

Wprowadzenie

Poradnik do gry Prison Break: The Conspiracy zawiera kompletny i szczegółowy opis ukończenia wszystkich rozdziałów więziennej przygody. Rozwiązanie zostało przygotowane w oparciu o standardowy, średni poziom trudności.

W poradniku zawarłem lokalizację strażników na mapach - ułatwi Ci to zabawę na najwyższym poziomie trudności. Oprócz tego w poradniku znajdziesz dokładnie rozpisane wszystkie Quick Time Eventy, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć podczas rozgrywki. Nie brakuje również pełnej listy osiągnięć wraz z wymaganiami ich zdobycia oraz moimi komentarzami.

Kolorpomarańczowy prezentuje ważne postacie oraz fragmenty gry. Odwołania do zdjęć oznaczone zostały kolorem brązowym, #1 - zdjęcie po lewej, #2 - zdjęcie po prawej.

Artur "Arxel" Justyński ( www.gry-online.pl)

Garść porad

Wybór poziomu trudności

Gra oferuje trzy poziomy trudności. Zasadniczą różnicą jest wytrzymałość przeciwników i spostrzegawczość strażników. Ponadto, na najwyższym poziomie trudności nie są oni wyświetlani na mapie. Poradnik został przygotowany na poziomie Fish, dzięki czemu, prócz dokładnego opisu lokalizacji strażników podczas przechodzenia gry, zawarte zostały także wycinki map, które musisz w danym momencie pokonać. Pozwoli Ci to zagrać na poziomie Shark (dzięki czemu odblokujesz także więcej osiągnięć).

Quick Time Eventy

Najważniejsza rzecz jeśli chodzi o Quick Time Eventy - sekwencje zawsze są takie same. Poziom trudności również nie ma tu żadnego znaczenia. W poradniku wyszczególniłem wszystkie QTE oraz przedstawiłem listę akcji, jakie należy wykonać. Poniżej znajdziesz legendę.

Walka

Walka w grze do skomplikowanych nie należy. Lewy przycisk myszy służy do zadawania szybkich, acz słabszych ciosów. Prawy przycisk myszy pozwala na oddanie bardzo mocnego ciosu, jednakże jego wadą jest długi czas przygotowania - możesz zostać uderzony w tym czasie i cios nie zostanie wyprowadzony. Najlepszym momentem na zadanie silnego ciosu jest uprzednie powalenie przeciwnika, a następnie przygotowanie się kiedy ten wstaje (leżącego można też skopać). Dobrze jest również używać bloku, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Niestety jeśli przeciwnik wykona silne uderzenie, Twój szyk obronny zostanie przełamany.

Kontratak jest dość trudnym manewrem. Najpierw należy nacisnąć blok w momencie gdy oponent wyprowadza cios. Jeśli Ci się to powiedzie, będziesz musiał szybko wcisnąć jeden z przycisków wykonujących atak (LMP, spacja, 'E', itp.), na co otrzymujesz zaledwie ułamki sekundy.

Jeśli zostaniesz powalony, możesz powstać naciskając Spację. W walkach podziemnych nie ma takiej możliwości.

Nabieranie siły

Początkowa Twoja siła oraz prędkość zadawanych ciosów znajduje się na bardzo niskim poziomie. Możesz go zwiększyć poprzez ćwiczenie na rozsianych po całym spacerniaku workach treningowych oraz sztangach. W przypadku tych pierwszych należy wciskać odpowiednie klawisze (blok, LPM, PPM), których wymaga od Ciebie osoba trzymająca worek. Jeśli chodzi o wyciskanie, ogranicza się ono do ciągłego wciskania klawisza [spacja] oraz dodatkowo utrzymywaniu równowagi sztangi przy pomocy myszy (ruchy lewo-prawo).

Nie jesteś w stanie zwiększyć swojej siły maksymalnie już na samym początku rozgrywki, ograniczenia zmniejszają się wraz z postępem w grze. Warto jest więc mieć na uwadze, czy aby nie możesz już iść nieco "przypakować" - ułatwi Ci to walki na najwyższym poziomie trudności.

Ukrywanie się

Bardzo przydatne, w niektórych fragmentach gry, są szafki, w których możesz się bezpiecznie schować bez obawy o bycie nakrytym. Mają one ograniczone pole widzenia, lecz w żadnym stopniu nie przeszkadza to zobaczyć czy strażnik oddalił się wystarczająco daleko.

Otwieranie zamków, odkręcanie śrubek

Z czasem w grze napotkasz na zamknięte drzwi, które jednak można otworzyć przy pomocy wytrycha. Zadanie do trudnych nie należy. Przy pomocy ruchów myszy (góra-dół) musisz ustawić pary pinów (jasne i ciemnie piny) na odpowiedniej wysokości, w taki sposób, by jasny pin znalazł się na tak zwanej shear line - wystarczy, że wtedy wciśniesz LPM bądź przytrzymasz dłużej w takiej pozycji piny, a te "zaskoczą" i zostaną na swojej pozycji. Następnie przesuwasz mysz na kolejny pin i tak do końca. W niektórych fragmentach gry musisz zadanie wykonać dość szybko, gdyż na przykład zbliża się wartownik. Możesz również przerwać pracę, ukryć się i dokończyć po chwili - ustawione piny pozostaną na swoich miejscach.

Odkręcanie śrubek to nieco prostsza mini-gierka. Musisz po prostu kręcić myszą zgodnie bądź przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.

Zarówno otwieranie zamków jak i odkręcanie śrub, w niektórych sytuacjach, musisz wykonać bardzo cicho z uwagi na znajdujących się tuż obok strażników. Wykonać zadanie cicho nie znaczy nic innego jak bardzo, ale bardzo powoli.

Tatuaże

W grze możesz wykonać sobie kilka tatuaży na swoim ciele. Nie mają one żadnego wpływu na rozgrywkę, pozwalają po prostu Twojej postaci nabrać klimatycznego więziennego wyglądu. Tatuaż możesz wykonać u Mr. Kinga, do wyboru masz oba przedramienia ($100 każde), oba ramienia ($200 każde), klatkę piersiową ($400) oraz plecy ($500).

Walki w podziemiach

Walki