Prawo wyrobów medycznych - Bennich Karolina, Kondrat Mariusz, Pietruczuk Milena - książka

Prawo wyrobów medycznych książka papierowa

Bennich Karolina, Kondrat Mariusz, Pietruczuk Milena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja szczegółowo omawia ustawę o wyrobach medycznych z 2022 r., dostosowującą polskie przepisy do wymagań wynikających z rozporządzenia UE 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych (MDR) i rozporządzenia 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro (IVDR). Nowością są również nowe, surowsze wymogi dotyczące reklamy tych wyrobów.

Książka analizuje także samo rozporządzenie MDR, zmieniające reguły działania na rynku wyrobów medycznych, przede wszystkim w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa konsumentów.

Konieczność stosowania nowych przepisów odnosi się do wszystkich przedsiębiorców, w tym z branży beauty (producentów, importerów, dystrybutorów, hurtowni farmaceutycznych czy aptek) czy podmiotów leczniczych (np. szpitali i ich pracowników.

Autorzy omawiają m.in.:
• nowe, wysokie normy jakości i bezpieczeństwa dla wyrobów medycznych,
• zasady wprowadzania ich do obrotu i używania na rynku unijnym,
• identyfikację wyrobów medycznych i ich producentów, a także innych podmiotów w łańcuchu dostaw,
• dostęp do informacji na temat wyrobów.

Publikacja przeznaczona jest dla adwokatów, radców prawnych, sędziów, pracowników naukowych zajmujących się prawem cywilnym, UE i medycznym, a także dla przedsiębiorców w branżach medycznej i farmaceutycznej.

Stan prawny na 1 maja 2023 roku

Liczba stron: 388

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 14.8x21.0cm

ISBN: 9788383285856

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.