Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe - Maciej Geromin, Anna Gnys, Bartosz Groele - ebook
135,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W publikacji szczegółowo zaprezentowano problematykę prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego, akcentując problemy pojawiające się w praktyce i przedstawiając propozycje konkretnych rozwiązań.

W książce omówiono postępowanie rejestrowe i depozytowe, a także przepisy prawnokarne i zagadnienia etyczne. Opracowanie prezentuje kwestie z pogranicza prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego, m.in. wpływ toczących się postępowań insolwencyjnych na przebieg innych postępowań sądowych (w tym kontrowersje wiążące się z problemem wniesienia pozwu po ogłoszeniu upadłości pozwanego).

Ico_Gray_1.gif [750 B]  Publikacja uwzględnia ostatnie zmiany legislacyjne, m.in.: dotyczące:

  • uproszczonego postępowania restrukturyzacyjnego, wynikające z tzw. tarczy 4.0,
  • prawa upadłościowego, wynikające z ustawy o Krajowym Rejestrze Zadłużonych (obecnie z datą wejścia w życie 1.07.2021 r.)

Ico_Gray_6.gif [752 B]   Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla sędziów wydziałów do spraw restrukturyzacyjnych i upadłościowych, gospodarczych – procesowych i rejestrowych, oraz cywilnych. Zainteresuje również doradców restrukturyzacyjnych i kandydatów na doradców, adwokatów, radców prawnych zajmujących się obsługą podmiotów gospodarczych, a także aplikantów sądowych, radcowskich, adwokackich i notarialnych. Z uwagi na bardzo częste i znaczne zmiany prawa z zakresu niewypłacalności powodujące, że aktualnie sądy upadłościowe orzekają w oparciu o przepisy obowiązujące według wielu różnych stanów prawnych, w praktyce jest to publikacja, która ułatwi prowadzenie spraw w ramach upadłości i restrukturyzacji również profesjonalnym pełnomocnikom.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne