Pracowite nerki - Giordan André - książka

Pracowite nerki książka papierowa

André Giordan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nerki – cóż o nich wiemy? Większość z nas nie potrafiłaby powiedzieć, jak działają, ani nawet gdzie dokładnie się znajdują. Nauka też długo poznawała ich funkcje. Nie służą tylko do oczyszczania krwi z odpadów. Nerki to prawdziwa wewnętrzna wieża kontrolna. Regulują podstawowe czynności życiowe i zarządzają wieloma niezbędnymi składnikami organizmu za pośrednictwem procesów, których nie powstydziłaby się nanotechnologia. Nie bez powodu przemysł próbuje je naśladować...
Mocz, produkt nerek, od zawsze był przedmiotem zainteresowania i podziwu. Nic dziwnego: wiele mówi o nas i naszym zdrowiu. To na nim wzbogacił się rzymski cesarz Wespazjan. Mocz ma duże szanse stać się ropą XXI wieku! Czas pokaże, czy będziemy potrafili go wykorzystać. Ale nerki nie mogłyby pełnić swoich funkcji bez współpracy pęcherza moczowego oraz męskich i żeńskich narządów płciowych. W jaki sposób powinniśmy dbać o te ostatnie? Jak najlepiej ich używać do wydajnej produkcji endorfin, tych cudownych hormonów szczęścia?
André Giordan jest fizjologiem, specjalistą w zakresie edukacji chorych i profesorem na Uniwersytecie Genewskim. Jest autorem książek Mon corps, la premiere merveille du monde (Moje ciało, pierwszy cud świata, 1999), Bien vivre avec sa maladie (Jak dobrze żyć z chorobą, 2011) i 30 ans sans médicaments (30 lat bez leków, 2015).

Liczba stron: 160

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Kaniowska Ewa

Format (wymiary): 13.6x18.5

ISBN: 9788380158474

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.