Praca zdalna po zmianach z 2023 r. - zasady wprowadzania i stosowania, przykłady wzory zapisów - Praca Zbiorowa - książka

Praca zdalna po zmianach z 2023 r. - zasady wprowadzania i stosowania, przykłady wzory zapisów książka papierowa

zbiorowa praca

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak stosować obowiązujące od 2023 roku nowe kodeksowe przepisy o pracy zdalnej? Przede wszystkim trzeba pamiętać o tym, że obecnie mamy kilka różnych rodzajów pracy zdalnej i każdy „rządzi się” nieco innymi zasadami. Mamy więc: pracę zdalną inicjowaną już na początku zatrudnienia, okazjonalną pracę zdalną, zwykłą (regularną) pracę zdalną lub hybrydową, pracę zdalną na obligatoryjny wniosek pracownika oraz pracę zdalną na polecenie pracodawcy.
Jakie zatem obowiązki ma pracodawca, który chce obecnie zdrożyć i stosować pracę zdalną? Przede wszystkim powinien uregulować zasady takiej pracy w porozumieniu ze związkami lub regulaminie pracy zdalnej – albo ewentualnie w indywidualnych porozumieniach z pracownikami czy poleceniach (tu warto poznać wzory konkretnych zapisów). Po drugie, musi przygotować również kilka innych, dodatkowych dokumentów do wręczenia pracownikowi. Po trzecie, musi zastanowić się jak zorganizować podział pracy i bieżącą współpracę z pracownikiem zdalnym.
Jak dobrze uregulować te zasady? Jak nie zapomnieć o żadnym z obowiązków? Jak prawidłowo ułożyć współpracę z pracownikami zdalnymi? Jak zwracać pracownikowi koszty pracy zdalnej (i w jakim zakresie)? Jak można kontrolować pracę pracownika zdalnego?
Pomoże w tym książka, którą przygotowaliśmy, zawierająca także liczne przykłady i gotowe wzory zapisów regulaminowych.

Liczba stron: 84

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788382768022

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.