Potem Lekarz dowodzi, że życie po życiu istnieje - Greyson Bruce - książka

Potem Lekarz dowodzi, że życie po życiu istnieje książka papierowa

Greyson Bruce

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W swojej książce "Potem" ekspert w dziedzinie doświadczeń z pogranicza śmierci opisuje drogę, która doprowadziła go do pewności, że życie po życiu jest faktem, a po śmierci ciała świadomość nadal istnieje. Podczas gdy świat medyczny ignorował doświadczenia z pogranicza śmierci, lekarz Bruce Greyson podchodził do nich z perspektywy naukowej, by po czterdziestu latach badań dojść do wniosku, że śmierć jest progiem między dwiema formami świadomości. Nie jest końcem, ale przejściem. To spojrzenie na śmierć z nowej perspektywy, poparte nie religią, ale naukowymi argumentami, każe nam ją traktować bez - tak głęboko zakorzenionego w naszej kulturze - lęku, widzieć w niej kamień milowy na naszej drodze życia. Książka "Potem" wzywa nas do otwarcia umysłu na to niezwykłe doświadczenie i płynącą z niego naukę, mówiącą że po śmierci istniejemy nadal. Ta książka stanie się klasyką. dr Raymond Moody, autor bestsellera "Życie po życiu" Dr Bruce Greyson jest emerytowanym profesorem psychiatrii i nauk neurobehawioralnych na Uniwersytecie Wirginii. Często nazywany ojcem badań nad doświadczeniami z pogranicza śmierci jest uznawany za najwybitniejszego eksperta w tej dziedzinie. Był dyrektorem Zakładu Badań Percepcyjnych na Uniwersytecie Wirginii, a także profesorem na Wydziale Psychiatrii. Jeden z założycieli i wieloletni dyrektor naukowy Międzynarodowego Towarzystwa Badań nad Doświadczeniami z Pogranicza Śmierci.

Liczba stron: 400

Tłumacz: Tuz Adam

Format (wymiary): 13.5x20.6cm

ISBN: 9788382342314

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.