Poradnik małego skauta - Przewoźniak Marcin - książka

Poradnik małego skauta książka papierowa

Marcin Przewoźniak

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Papilon
  • Język: polski
  • Rok wydania: 1999
Opis

Niezbędnik dzielnych łowczyń i łowców przygód!
Oto poradnik dla dzieci, który odpowiada na to pytanie. W przystępny i dowcipny sposób pomaga radzić sobie w codziennych i niecodziennych sytuacjach. Uczy, jak przestrzegać zasad bezpieczeństwa. Zachęca do zdobywania nowych umiejętności.
Porady, informacje, ciekawostki. Jak posprzątać pokój, jak być dobrą koleżanką, dobrym kolegą, jak posługiwać się kompasem, jak rozpoznawać tropy zwierząt, jak zbudować szałas, jak rozpalić ognisko, jak rozpoznać kierunek marszu i wiele innych…
Poradnik małego skauta”:
• uczy samodzielności
• pomaga być koleżeńskim i pomocnym
• podpowiada sposoby na zdobycie różnych „sprawności”
• ćwiczy odpowiedzialność
Książka podzielona na 6 części (m.in. „Na wycieczce i na wakacjach”, „W szkole i po szkole”, „Jak się nie zgubić”). W każdej części kilka do kilkunastu rozdziałów (m.in. „Jak przejść przez jezdnię i przeżyć na ruchliwej ulicy”, „Jak się nie zgubić w tłumie”, „Jak być wzorowym gościem”).
Rozdziały zawierają zabawnie opisane w tekście głównym sytuacje i porady, a także specjalnie wyróżnione w ramkach wskazówki typu „Uważaj na…” czy „Zapamiętnik”. Kluczowe umiejętności podkreślone są śmiesznymi wierszykami.
Tekstowi towarzyszą kolorowe ilustracje i fotografie pomagające np. rozpoznać rodzaje chmur i przewidzieć pogodę.
Książka wyróżniona w konkursie Małego Donga, organizowanym przez Polską Sekcję IBBY.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788327106094

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.