Wydawca: Psychoskok Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2013

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Zabezpieczenie: watermark Przeczytaj fragment ebooka

Opis ebooka Poradnik Konkursowicza - Zbigniew Trzcionkowski


Wspaniała wiadomość dla ludzi biorących udział w różnego rodzaju konkursach i loteriach. Pewnie wiele razy zadawali sobie pytania: 'Dlaczego nie wygrałem?', 'Co takiego wiedzą tzw. zawodowi gracze, że co chwilę wygrywają?' Aż w końcu znalazł się gracz, który postanowił się podzielić swoim 8 letnim doświadczeniem w tej nietypowej dziedzinie.
Zbigniew Trzcionkowski w swoim ""Poradniku Konkursowicza"" dzieli się swoją unikalną wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając poszczególne rodzaje konkursów i loterii. Książka została napisana prostym językiem, przez praktyka, dzięki czemu bez lania wody zawiera dokładnie to, co trzeba wiedzieć, aby zacząć wygrywać. Autor na przykładach pokazuje w jakie konkursy warto grać, a w jakie niekoniecznie. Oprócz wad i zalet nie zabrakło opisu sposobów i sposobików stosowanych przez graczy.

Poradnik Konkursowicza odsłania też ciemniejsze strony tego światka, dzięki czemu świeżo upieczony konkursomaniak nie będzie tracił czasu i zasobów na coś, co jest z góry skazane na porażkę. W osobnym rozdziale pokazano gdzie i jak szukać nowych konkursów. Autor pamiętał też, aby poruszyć takie tematy jak podatki przy sprzedaży nagród, problemy ze spamem i plagiatami, a nawet właściwe podejście psychologiczne.

Opinie o ebooku Poradnik Konkursowicza - Zbigniew Trzcionkowski

Fragment ebooka Poradnik Konkursowicza - Zbigniew Trzcionkowski

Zbigniew Trzcionkowski "Poradnik Konkursowicza"

Copyright © by Wydawnictwo Psychoskok, 2013 Copyright © by Zbigniew Trzcionkowski, 2013

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część niniejszej publikacji nie może być reprodukowana, powielana i udostępniana w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody wydawcy.

Skład: Wydawnictwo Psychoskok

Projekt okładki: Wydawnictwo Psychoskok

ISBN: 978-83-7900-040-1

Wydawnictwo Psychoskok ul. Chopina 9, pok. 23, 62-507 Konin tel. (63) 242 02 02, kom.665-955-131

wydawnictwo.psychoskok.pl

http://ebooki123.pl

e-mail:wydawnictwo@psychoskok.pl

Zbigniew Trzcionkowski

PORADNIK KONKURSOWICZA

Wydawnictwo Psychoskok 2013 Konin

Wygrywać może każdy

Największą barierą jesteśmy my sami. Tak naprawdę w mojej przygodzie z konkursami najtrudniej było uwierzyć, że wygrywanie jest tak proste.

Jestem pewien, że po pewnym czasie każdy znajdzie dla siebie niszę:

ktoś będzie

dobry

w pisaniu wierszyków lub robieniu zdjęć,

ktoś

polubi

świat SMSów

ktoś

trzeci

zostanie hurtownikiem towarów promocyjnych.

Wygrywać może każdy - od biednego studenta lub rencisty po znudzonego życiem biznesmena.

Popatrz czasem na listy nagrodzonych...

Zawsze ktoś te nagrody wygrywa!

Popatrz też na nazwiska/miejscowości... Nigdy nie ma tak, że jedna osoba/miejscowość zgarnia wszystko we wszystkich dziedzinach... To jak ze zbieraniem grzybów w lesie... Wszystkich nikt nie wyzbiera.

Oczywiście życie to nie bajka. Wszędzie, gdzie w grę wchodzą pieniądze będzie też omijanie regulaminów, dobrego obyczaju, a nawet prawa. Mówiąc obrazowo: wędkarz nie traci czasu przy jeziorze, w którym ktoś łowi „na dynamit”. Jednym z celów niniejszej publikacji jest pomoc w wyrobieniu umiejętności szacowaniu swoich szans, w konkretnych przypadkach.

Zgodnie ze słynną zasadą Pareto 80% nagród zgarnia 20% graczy. To prawda. Prawdą jest też, że 80% sukcesów odniesiesz biorąc udział we właściwych 20% konkursów i loterii. W tym mam nadzieję pomoże Ci niniejszy ebook.

Konkursy i loterie są jednym ze skuteczniejszych działań marketingowych i nawet w największym kryzysie wydatki na marketing nie spadną do zera. Innymi słowy... zawsze będzie o co grać.

Zawsze czytaj regulamin

W każdej loterii i w każdym konkursie z prawdziwego zdarzenia najważniejszym dokumentem jest regulamin. Warto sobie zapisywać na dysk kopie regulaminów, żeby mieć argument na wypadek „cudownego” wprowadzenia zmian na naszą niekorzyść. Bywały też przypadki, że na stronie konkursu była inna wersja niż ta do wglądu np. w sklepie.

W przypadku organizowanych zgodnie z obowiązującym prawem loterii regulaminy zatwierdza Dyrektor Izby Celnej. Ponieważ każda zmiana/aneks wymaga zatwierdzenia, regulaminy loterii zwykle są bardziej przemyślane.

Regulamin odpowiada na fundamentalne pytania:

Jakie

warunki muszę spełnić?

Co

zrobić? Co kupić?

Jakie

są ramy czasowe?

Co

tak naprawdę jest do wygrania?

Czy

mogę wygrać wszystkie nagrody, czy tylko jedną?

Czy

wygrane ograniczono do jednej na gospodarstwo domowe?

Czy

przewidziano podatek od nagrody?

Czy

powiadomią zwycięzców wiadomością e-mail, wiadomością

SMS, czy

ludzkim głosem?

Jeśli zadzwonią

to

ile prób połączenia zostanie podjętych?

W

przypadku konkursów i loterii konsumenckich: do kiedy trzymać paragony/kody?

Najpierw przeczytaj jakie warunki musisz spełnić. To, że nie możesz pracować u Sponsora ani Organizatora to oczywiste. Bywają jednak nietypowe ograniczenia wiekowe albo na przykład musisz być rodzicem dziecka w określonym wieku.

W sytuacjach spornych to regulamin jest obowiązującym dokumentem, a nie to co ktoś umieścił na plakacie/ogłoszeniu/ulotce.

Przykład: Na ulotce konkursowej w supermarkecie napisano kup dwa dowolne produkty podanych marek i adekwatne zdjęcie produktów. Okazuje się, że w regulaminie jednego z nich nie ma... Aby uniknąć stresu i gdybania postępujemy wg regulaminu.

Czasem w regulaminie zapisany jest dość długi czas przechowywania kodów, co może być kłopotliwe np. w przypadku tłustych papierków z margaryny. Możesz uznać, że te terminy są mocno przesadzone, ale zawsze zanim wyrzucisz opakowania / kody / paragony przynajmniej zaczekaj na wyniki. Wiele