Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poniższy poradnik zawiera komplet informacji pomocnych przy odkrywaniu świata oraz zgłębianiu historii pierwszego dodatku do gry Pillars of Eternity zatytułowanego White March Part I. Najważniejszą częścią poradnika jest kompletny opis przejścia wszystkich zadań w grze oraz szczegółowe omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. Każda z nich wzbogacona została o dokładną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami. Jeden z rozdziałów poświęcony został zaprezentowaniu sylwetek dwóch nowych potencjalnych członków drużyny gracza, wraz z podaniem ich najważniejszych statystyk oraz sposobu ich zdobycia.
Poradnik do Pillars of Eternity: White March Part I zawiera:
Poradnik do gry Pillars of Eternity: The White March Part I zawiera opis przejścia wszystkich zadań, jak również omówienie nowych lokacji. Opisani zostali także nowi członkowie drużyny, ich statystyki i sposoby na ich werbunek.
Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 83
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8060-252-6
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1642
Odblokowanie nowych terenów
Bateria Durgana (Durgan's Batery) - zadanie główne
Oblężenie Crägholdt (Siege of Crägholdt) - zadanie poboczne
Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne
Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne
Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne
Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne
Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne
Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne
Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne
Pozostałe zadania poboczne w Krzepie
Górna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern) M5
Dolna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern) M6
Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne
Jego lepsza połowa (His better half) - zadanie poboczne
Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne
Chata Galvino (Galvino's Cabin) M7
Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8
Wielka Sala (The Great Hall) M9
Kopalnie (The Mines) M10
Odlewnia (The Foundry) M11
Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne
Zadania poboczne w Baterii Durgana
Crägholdt (Crägholdt) M13
Poniższy poradnik zawiera komplet informacji pomocnych przy odkrywaniu świata oraz zgłębianiu historii pierwszego dodatku do gry Pillars of Eternity zatytułowanego White March Part I. Najważniejszą częścią poradnika jest kompletny opis przejścia wszystkich zadań w grze orazszczegółowe omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. Każda z nich wzbogacona została o dokładną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami. Jeden z rozdziałów poświęcony został zaprezentowaniu sylwetek dwóch nowych potencjalnych członków drużyny gracza, wraz z podaniem ich najważniejszych statystyk oraz sposobu ich zdobycia.
Poradnik do Pillars of Eternity: White March Part I zawiera:
Dokładne
mapy
z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami;
Opis
przejścia wszystkich zadań z głównego wątku fabularnego oraz zadań pobocznych;
Sposób
zdobycia
oraz charakterystykę dwóch nowych, potencjalnych członków drużyny;
Mapę świata
z
sugerowanym poziomem drużyny dla danej lokacji;
Porady
dotyczące walki z najsilniejszymi przeciwnikami w grze.
Patryk Greniuk (www.gry-online.pl)
Poradnik do gry Pillars of Eternity: White March Part I zawiera komplet informacji potrzebnych do ukończenia wszystkich zadań w grze, wraz z przedstawieniem konsekwencji konkretnych wyborów zarówno podczas dialogów, jak i w czasie interakcji ze światem gry. W poradniku użyto następujących oznaczeń kolorystycznych:
Brązowy - nazwy zadań
Niebieski - czary i umiejętności
Zielony- spotykane w grze postaci i bohaterowie
Pomarańczowy - nazwy lokacji
Kursywa - pozostałe pojęcia oraz przedmioty, które wymagają wyróżnienia
Cały poradnik podzielony został na poszczególne rozdziały, z których każdy odpowiada jednej dużej lokacji w świecie gry. W rozdziale takim znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze informacje. W niektórych sytuacjach zamieszczone zostały dodatkowe podrozdziały przedstawiające lokacje poboczne, do których wejść możemy z poziomu głównego. W rozdziale znajdują się także opisy wszystkich zadań, które się w danym miejscu rozpoczynają.
Gra dostępna jest w języku polskim, jednak poradnik powstawał w oparciu o wersję angielską, tak więc wszystkie zrzuty ekranu są w tym właśnie języku. Tym niemniej, staraliśmy się aby wszystkie nazwy własne, począwszy od nazw lokacji, zadań, towarzyszy, atrybutów czy umiejętności zostały przetłumaczone na język polski zgodnie z oficjalną, polską wersją gry.
Zahua: Mnich, Człowiek z sawanny, Myśliciel
Zahua jest jednym z najsilniejszych towarzyszy jakich spotkamy, posiada aż 17 punktów tej statystyki. Na uwagę zasługuje dodatkowo Zręczność orazKondycja, które są na poziomie 13-14. Reszta statystyk oscyluje wokół 10 punktów. Spotkasz go mniej więcej na 8-10 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy dosyć dużą siłą ataku, jednak bardzo szybko traci zdrowie. Zastanów się nad wyposażeniem go w jakiś lekki pancerz lub dodanie mu umiejętności zwiększających obronę.
Towarzysza tego spotkasz w pobliżu Rybaczówki (Fishery)(M1,6) w wiosce Krzepa. Musisz podejść do beczki z rybami przy zachodniej ścianie budynku. Gdy spróbujesz wyciągnąć z niej dziwny przedmiot, wyskoczy mnich. Po krótkiej rozmowie będziesz mógł przyłączyć go do drużyny.
Diablica z Caroc: Złożony konstrukt, Łotrzyca, Traper
Diablica z Caroc jest jednym z najciekawszych towarzyszy dostępnych w grze. Unikalna jest nie tylko jej rasa - jest bowiem konstruktem, a więc ludzką duszą zaklętą w mechanicznym ciele, ale także jedynym łotrzykiem jakiego możemy przyłączyć do drużyny. Charakteryzuje się wysokim poziomem Percepcji (16 punktów) oraz Stanowczości (15 punktów) i Mocy (13 punktów). Równocześnie posiada bardzo dużo punktów w dziedzinie Mechaniki orazSkradania. Z racji, że Diablica wykonana jest z metalu, jej ciało jest jej pancerzem. Oznacza to, że nie możemy wyposażyć ją w żadną dodatkową zbroją. Miejsca na hełm, rękawice, buty czy płaszcz nadal pozostają aktywne. Spotkać ją powinieneś mniej więcej na 10-11 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy sporą liczbą umiejętności wymierzonych w zadawanie jak największych obrażeń pojedynczym celom. Warto więc korzystać tego w połączeniu z wysokim współczynnikiem skradania to eliminowania pojedynczych, ale silnych celów.
Łotrzycę spotkasz u boku Galvino w jego Gabinecie(M8,5), który znajduje się w Warsztacie. Aby się tam jednak dostać musisz przejść najpierw do Baterii Durgana, tam odnaleźć Chatę Galvino(M4,2), i dopiero z tego miejsca przejść do podziemi. Tam czeka cię jeszcze dosyć długa przeprawa przez warsztat. Najlepiej trzymaj się opisu z zadania Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Gdy już odnajdziesz Galvino, możesz poprosić go o pozwolenie na dołączenie Diablicy do twojej drużyny. Zgodzi się jeśli zapłacisz mu 700 sztuk złota lub twoja główna postać posiada 12 punktów Percepcji.
Osobisty quest Diablicy z Caroc to Ten, który uciekł (The on that got away). Aktywuje się on automatycznie po przyjęciu jej do drużyny.
Poniżej przedstawiony został spis wszystkich zadań głównych w dodatku White March do gry Pillars of Eternity. Wszystkie zadania dodawane są do dziennika automatycznie.
Nazwa zadania
Lokacja
Zleceniodawca
Bateria Durgana
(Durgan's Battery)
Pierwsza lokacja po wczytaniu stanu gry
Automatycznie dodawane do dziennika
Samotnik z Białej Marchii
(The recluse of the White March)
Krzepa(M1)
Renengilda(M1,7)
Ogrza matrona
(The ogre matron)
Krzepa(M1)
Renengilda(M1,7)
Biała Kuźnia
(The White Forge)
Wielka Sala (M9)
Automatycznie dodawane do dziennika
W dodatku White March do gry Pillars of Eternity możemy wykonać kilkanaście zadań pobocznych. Poniżej przedstawiono listę wszystkich dostępnych zadań wraz z lokacją w jakiej je otrzymujemy oraz podanego zleceniodawcę. Przy każdej mapie i lokacji w nawiasie podany został odnośnik do mapy lub do konkretnego miejsca na mapie. Aby dowiedzieć się więcej na temat konkretnego zadania należy wyszukać je posługując się właśnie numerem mapy. Każde zadanie jest dokładnie opisane w pozostałej części poradnika.
Nazwa zadania
Lokacja
Zleceniodawca
Oblężenie Crägholdt
(Siege of Crägholdt)
Caed Nua
Zarządczyni (Steward)
Cudowna kropelka
(A lovely drop)
Krzepa(M1)
Reyfald(M1,2)
Solidny ładunek
(A good haul)
Krzepa(M1)
Feara(M1,2)
Natrętny gość
(Overstaying his welcome)
Krzepa(M1)
Haeferic(M1,2)
Przysługa dla łowcy
(The hunter's favour)
Krzepa(M1)
Thyrsc(M1,3)
Żal warty zapamiętania
(Regrets worth trading)
Krzepa(M1)
Okrun(M1,5)
Cenne przyrządy
(Sacred instruments)
Krzepa(M1)
Ista(M1,5)
Perła termalna
(The thermal pearl)
Krzepa(M1)
Tealdor(M1,7)
Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie
(Bounty: The Gleaming Society)
Krzepa(M1)
Tealdor(M1,7)
Zlecenie: Meztla
(Bounty: Meztla)
Krzepa(M1)
Tealdor(M1,7)