Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry - Patryk "Tyon" Greniuk - ebook
Opis

Poniższy poradnik zawiera komplet informacji pomocnych przy odkrywaniu świata oraz zgłębianiu historii pierwszego dodatku do gry Pillars of Eternity zatytułowanego White March Part I. Najważniejszą częścią poradnika jest kompletny opis przejścia wszystkich zadań w grze oraz szczegółowe omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. Każda z nich wzbogacona została o dokładną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami. Jeden z rozdziałów poświęcony został zaprezentowaniu sylwetek dwóch nowych potencjalnych członków drużyny gracza, wraz z podaniem ich najważniejszych statystyk oraz sposobu ich zdobycia.

Poradnik do Pillars of Eternity: White March Part I zawiera:

  • Dokładne mapy z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami;
  • Opis przejścia wszystkich zadań z głównego wątku fabularnego oraz zadań pobocznych;
  • Sposób zdobycia oraz charakterystykę dwóch nowych, potencjalnych członków drużyny;
  • Mapę świata z sugerowanym poziomem drużyny dla danej lokacji;
  • Porady dotyczące walki z najsilniejszymi przeciwnikami w grze.

Poradnik do gry Pillars of Eternity: The White March Part I zawiera opis przejścia wszystkich zadań, jak również omówienie nowych lokacji.  Opisani zostali także nowi członkowie drużyny, ich statystyki i sposoby na ich werbunek.

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Nowi towarzysze
  • Odblokowanie nowych terenów (Rozpoczęcie przygody)
  • Bateria Durgana (Durgan's Batery) - zadanie główne (Rozpoczęcie przygody)
  • Krzepa (Stalwart Village) M1
  • Rdzawy Las (Russetwood) M2
  • Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4
  • Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne (Krzepa (Stalwart Village) M1)
  • Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne (Długie Wodospady (Longwatch Falls) M3)
  • Długie Wodospady (Longwatch Falls) M3
  • Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8 (Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 83

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Pillars of EternityThe White March Part Iporadnik do gry

autor: Patryk "Tyon" Greniuk

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-252-6

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1642

[email protected]

Spis treści

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

O poradniku

Nowi towarzysze

Spis wszystkich zadań głównych i pobocznych

Świat gry

Walka z Górskim Smokiem

Rozpoczęcie przygody

Odblokowanie nowych terenów

Bateria Durgana (Durgan's Batery) - zadanie główne

Oblężenie Crägholdt (Siege of Crägholdt) - zadanie poboczne

Krzepa (Stalwart Village) M1

Cudowna kropelka (A Lovely drop) - zadanie poboczne

Przysługa dla łowcy (The hunter's favour) - zadanie poboczne

Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March) - zadanie główne

Ogrza matrona (The ogre matron) - zadanie główne

Żal warty zapamiętania (Regrets worth trading) - zadanie poboczne

Natrętny gość (Overstaying his welcome) - zadanie poboczne

Perła termalna (The thermal pearl) - zadanie poboczne

Pozostałe zadania poboczne w Krzepie

Rdzawy Las (Russetwood) M2

Górna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Upper Cavern) M5

Dolna Pieczara Szepczących Płomieni (Flames-That-Whisper Lower Cavern) M6

Refren Garodha (Garodh's Chorus) - zadanie poboczne

Długie Wodospady (Longwatch Falls) M3

Jego lepsza połowa (His better half) - zadanie poboczne

Szary śpiący (The grey sleeper) - zadanie poboczne

Bateria Durgana (Durgan's Battery) M4

Chata Galvino (Galvino's Cabin) M7

Warsztat Galvino (Galvino's Workshop) M8

Wielka Sala (The Great Hall) M9

Kopalnie (The Mines) M10

Odlewnia (The Foundry) M11

Biała Kuźnia (The White Forge) - zadanie główne

Zadania poboczne w Baterii Durgana

Urwiska Crägholdt (Crägholdt Bluffs) M12

Crägholdt (Crägholdt) M13

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Poniższy poradnik zawiera komplet informacji pomocnych przy odkrywaniu świata oraz zgłębianiu historii pierwszego dodatku do gry Pillars of Eternity zatytułowanego White March Part I. Najważniejszą częścią poradnika jest kompletny opis przejścia wszystkich zadań w grze orazszczegółowe omówienie i przedstawienie wszystkich nowych lokacji. Każda z nich wzbogacona została o dokładną mapę z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami. Jeden z rozdziałów poświęcony został zaprezentowaniu sylwetek dwóch nowych potencjalnych członków drużyny gracza, wraz z podaniem ich najważniejszych statystyk oraz sposobu ich zdobycia.

Poradnik do Pillars of Eternity: White March Part I zawiera:

Dokładne

mapy

z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami, postaciami oraz przeciwnikami;

Opis

przejścia wszystkich zadań z głównego wątku fabularnego oraz zadań pobocznych;

Sposób

zdobycia

oraz charakterystykę dwóch nowych, potencjalnych członków drużyny;

Mapę świata

z

sugerowanym poziomem drużyny dla danej lokacji;

Porady

dotyczące walki z najsilniejszymi przeciwnikami w grze.

Patryk Greniuk (www.gry-online.pl)

O poradniku

Poradnik do gry Pillars of Eternity: White March Part I zawiera komplet informacji potrzebnych do ukończenia wszystkich zadań w grze, wraz z przedstawieniem konsekwencji konkretnych wyborów zarówno podczas dialogów, jak i w czasie interakcji ze światem gry. W poradniku użyto następujących oznaczeń kolorystycznych:

Brązowy - nazwy zadań

Niebieski - czary i umiejętności

Zielony- spotykane w grze postaci i bohaterowie

Pomarańczowy - nazwy lokacji

Kursywa - pozostałe pojęcia oraz przedmioty, które wymagają wyróżnienia

Cały poradnik podzielony został na poszczególne rozdziały, z których każdy odpowiada jednej dużej lokacji w świecie gry. W rozdziale takim znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze informacje. W niektórych sytuacjach zamieszczone zostały dodatkowe podrozdziały przedstawiające lokacje poboczne, do których wejść możemy z poziomu głównego. W rozdziale znajdują się także opisy wszystkich zadań, które się w danym miejscu rozpoczynają.

Gra dostępna jest w języku polskim, jednak poradnik powstawał w oparciu o wersję angielską, tak więc wszystkie zrzuty ekranu są w tym właśnie języku. Tym niemniej, staraliśmy się aby wszystkie nazwy własne, począwszy od nazw lokacji, zadań, towarzyszy, atrybutów czy umiejętności zostały przetłumaczone na język polski zgodnie z oficjalną, polską wersją gry.

Nowi towarzysze

Zahua

Zahua: Mnich, Człowiek z sawanny, Myśliciel

Zahua jest jednym z najsilniejszych towarzyszy jakich spotkamy, posiada aż 17 punktów tej statystyki. Na uwagę zasługuje dodatkowo Zręczność orazKondycja, które są na poziomie 13-14. Reszta statystyk oscyluje wokół 10 punktów. Spotkasz go mniej więcej na 8-10 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy dosyć dużą siłą ataku, jednak bardzo szybko traci zdrowie. Zastanów się nad wyposażeniem go w jakiś lekki pancerz lub dodanie mu umiejętności zwiększających obronę.

Towarzysza tego spotkasz w pobliżu Rybaczówki (Fishery)(M1,6) w wiosce Krzepa. Musisz podejść do beczki z rybami przy zachodniej ścianie budynku. Gdy spróbujesz wyciągnąć z niej dziwny przedmiot, wyskoczy mnich. Po krótkiej rozmowie będziesz mógł przyłączyć go do drużyny.

Diablica z Caroc (Devil of Caroc)

Diablica z Caroc: Złożony konstrukt, Łotrzyca, Traper

Diablica z Caroc jest jednym z najciekawszych towarzyszy dostępnych w grze. Unikalna jest nie tylko jej rasa - jest bowiem konstruktem, a więc ludzką duszą zaklętą w mechanicznym ciele, ale także jedynym łotrzykiem jakiego możemy przyłączyć do drużyny. Charakteryzuje się wysokim poziomem Percepcji (16 punktów) oraz Stanowczości (15 punktów) i Mocy (13 punktów). Równocześnie posiada bardzo dużo punktów w dziedzinie Mechaniki orazSkradania. Z racji, że Diablica wykonana jest z metalu, jej ciało jest jej pancerzem. Oznacza to, że nie możemy wyposażyć ją w żadną dodatkową zbroją. Miejsca na hełm, rękawice, buty czy płaszcz nadal pozostają aktywne. Spotkać ją powinieneś mniej więcej na 10-11 poziomie doświadczenia. Dysponować będzie wtedy sporą liczbą umiejętności wymierzonych w zadawanie jak największych obrażeń pojedynczym celom. Warto więc korzystać tego w połączeniu z wysokim współczynnikiem skradania to eliminowania pojedynczych, ale silnych celów.

Łotrzycę spotkasz u boku Galvino w jego Gabinecie(M8,5), który znajduje się w Warsztacie. Aby się tam jednak dostać musisz przejść najpierw do Baterii Durgana, tam odnaleźć Chatę Galvino(M4,2), i dopiero z tego miejsca przejść do podziemi. Tam czeka cię jeszcze dosyć długa przeprawa przez warsztat. Najlepiej trzymaj się opisu z zadania Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Gdy już odnajdziesz Galvino, możesz poprosić go o pozwolenie na dołączenie Diablicy do twojej drużyny. Zgodzi się jeśli zapłacisz mu 700 sztuk złota lub twoja główna postać posiada 12 punktów Percepcji.

Osobisty quest Diablicy z Caroc to Ten, który uciekł (The on that got away). Aktywuje się on automatycznie po przyjęciu jej do drużyny.

Spis wszystkich zadań głównych i pobocznych

Zadania główne

Poniżej przedstawiony został spis wszystkich zadań głównych w dodatku White March do gry Pillars of Eternity. Wszystkie zadania dodawane są do dziennika automatycznie.

Nazwa zadania

Lokacja

Zleceniodawca

Bateria Durgana

(Durgan's Battery)

Pierwsza lokacja po wczytaniu stanu gry

Automatycznie dodawane do dziennika

Samotnik z Białej Marchii

(The recluse of the White March)

Krzepa(M1)

Renengilda(M1,7)

Ogrza matrona

(The ogre matron)

Krzepa(M1)

Renengilda(M1,7)

Biała Kuźnia

(The White Forge)

Wielka Sala (M9)

Automatycznie dodawane do dziennika

Zadania poboczne

W dodatku White March do gry Pillars of Eternity możemy wykonać kilkanaście zadań pobocznych. Poniżej przedstawiono listę wszystkich dostępnych zadań wraz z lokacją w jakiej je otrzymujemy oraz podanego zleceniodawcę. Przy każdej mapie i lokacji w nawiasie podany został odnośnik do mapy lub do konkretnego miejsca na mapie. Aby dowiedzieć się więcej na temat konkretnego zadania należy wyszukać je posługując się właśnie numerem mapy. Każde zadanie jest dokładnie opisane w pozostałej części poradnika.

Nazwa zadania

Lokacja

Zleceniodawca

Oblężenie Crägholdt

(Siege of Crägholdt)

Caed Nua

Zarządczyni (Steward)

Cudowna kropelka

(A lovely drop)

Krzepa(M1)

Reyfald(M1,2)

Solidny ładunek

(A good haul)

Krzepa(M1)

Feara(M1,2)

Natrętny gość

(Overstaying his welcome)

Krzepa(M1)

Haeferic(M1,2)

Przysługa dla łowcy

(The hunter's favour)

Krzepa(M1)

Thyrsc(M1,3)

Żal warty zapamiętania

(Regrets worth trading)

Krzepa(M1)

Okrun(M1,5)

Cenne przyrządy

(Sacred instruments)

Krzepa(M1)

Ista(M1,5)

Perła termalna

(The thermal pearl)

Krzepa(M1)

Tealdor(M1,7)

Zlecenie: Lśniące Stowarzyszenie

(Bounty: The Gleaming Society)

Krzepa(M1)

Tealdor(M1,7)

Zlecenie: Meztla

(Bounty: Meztla)

Krzepa(M1)

Tealdor(M1,7)