Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry - Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk - ebook
PROMOCJA

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry ebook

Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry przygodowej „Penumbra: Black Plague” zawiera szczegółowy opis przejścia każdego etapu rozgrywki. Gra została ukończona na poziomie trudności normal.

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 02 Część I
  • Część II
  • Część III
  • Część X
  • Część IV
  • Część VI
  • Część IX
  • Część VIII
  • Część VII
  • Część V

Informacja o grze

Penumbra: Black Plague jest grą przygodową utrzymaną w konwencji horroru, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Jest to sequel, a zarazem zakończenie opowieści rozpoczętej w Penumbra: Overture.

Gra Penumbra: Black Plague, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 21

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Penumbra:Czarna ‌plagaporadnik do gry

autor: ‌Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk

Wydawnictwo ‌© GRY-Online ‌S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane ‌rozpowszechnianie ‌całości lub ‌fragmentu ‌niniejszej publikacji w ‌jakiejkolwiek ‌postaci ‌jest zabronione ‌bez ‌pisemnego zezwolenia GRY-Online ‌S.A.

Prawa do użytych ‌w tej publikacji tytułów, ‌nazw własnych, ‌zdjęć, znaków towarowych ‌i ‌handlowych, ‌itp. ‌należą do ‌ich prawowitych ‌właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest ‌wyłącznie ‌do użytku ‌prywatnego. ‌Nie może ‌być ‌sprzedawana, odsprzedawana ‌lub udostępniana publicznie osobom ‌trzecim ‌bez pisemnej zgody GRY-Online ‌S.A.

Ilustracja na okładce - ‌wykorzystana za zgodą ‌© Shutterstock ‌Images LLC. ‌Wszelkie prawa ‌zastrzeżone. Zgoda na ‌wykorzystanie wizerunku ‌podpisana z ‌Shutterstock, Inc.

Poradnik w ‌wersji WWW znajdziesz ‌na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=759

[email protected]

Spis treści

Wstęp

02 ‌Część I

Część ‌II

Część III

Część IV

Część ‌V

Część VI

Część VII

Część VIII

Część ‌IX

Część X

Wstęp

Witam w ‌poradniku ‌do ‌gry Penumbra: Black Plague. ‌Zawiera on szczegółowy opis ‌przejścia każdego ‌etapu. ‌Gra została ‌ukończona na poziomie trudności ‌normal. Niektóre elementy na ‌większości z ‌dołączonych ‌do poradnika obrazków ‌zostały oznaczone numerami. ‌Fragmenty, które odwołują się ‌do ‌owych elementów, ‌posiadają odpowiednie oznaczenia, w ‌postaci np. ‌znaku [#01], który ‌wyróżniony jest ‌kolorem brązowym.

Życzę udanej zabawy!

Adrian ‌"SaintAdrian" ‌Stolarczyk

02 Część I

Część I ‌

Weź znajdującą się w ‌jednej z szafek ‌monetę ‌[#01]. Teraz podejdź ‌do biurka. Z ‌szuflad w ‌[#02] zabierz notatkę oraz racę. Wsadź zabraną wcześniej monetę do imadła [#03]. Przekręć wajchę imadła tak, by zagnieść monetę.

Odsuń metalową półkę z rogu pomieszczenia. Tam - na śrubkach kraty szybu wentylacyjnego [#04] - użyj znalezionej wcześniej monety. Po wyjściu z szybu zabierz leżącą na podłodze notatkę. Zwróć uwagę na automat [#05]. Zabierz znajdujące się koło niego baterie i flarę. Na drugim końcu pomieszczenia (przy czarnych skrzyniach) również znajdziesz baterie. Wejdź do dalszej części szybu.

Przy rozwidleniu idź w kierunku na wprost szybu. Dojdziesz do zablokowanego przejścia, przy którym leżą baterie. Teraz wróć do rozwidlenia i zatrzymaj się przed drugim przejściem [#06]. Poza ostrzeżeniem na ścianie widać też niestabilne podłoże, które runie w dół już po wykonaniu pierwszych kroków. Aby przejść na drugą stronę, można użyć znajdujących się zaraz obok wejścia desek lub przytaszczyć z wcześniejszej sali jedną z czarnych skrzyń i wrzucić ją do powstałej dziury. Przechodząc dalej, dostrzeżesz, że przejście po prawej blokuje wylatujący z rury strumień pary. Po lewej stronie znajduje się chłodnia, w której odszukaj zepsuty termostat [#07]. Teraz wróć do automatu stojącego przy wejściu do szybu i wrzuć do niego zdobytą w celi monetę. Zabierz napój, który wypadnie i wróć z nim do termostatu. Użyj na termostacie napoju. Problem zablokowanej części szybu został rozwiązany. Wejdź w jego dalszą część.