7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry przygodowej „Penumbra: Black Plague” zawiera szczegółowy opis przejścia każdego etapu rozgrywki. Gra została ukończona na poziomie trudności normal.
Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Penumbra: Black Plague jest grą przygodową utrzymaną w konwencji horroru, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Jest to sequel, a zarazem zakończenie opowieści rozpoczętej w Penumbra: Overture.
Gra Penumbra: Black Plague, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 21
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=759
Witam w poradniku do gry Penumbra: Black Plague. Zawiera on szczegółowy opis przejścia każdego etapu. Gra została ukończona na poziomie trudności normal. Niektóre elementy na większości z dołączonych do poradnika obrazków zostały oznaczone numerami. Fragmenty, które odwołują się do owych elementów, posiadają odpowiednie oznaczenia, w postaci np. znaku [#01], który wyróżniony jest kolorem brązowym.
Życzę udanej zabawy!
Adrian "SaintAdrian" Stolarczyk
Weź znajdującą się w jednej z szafek monetę [#01]. Teraz podejdź do biurka. Z szuflad w [#02] zabierz notatkę oraz racę. Wsadź zabraną wcześniej monetę do imadła [#03]. Przekręć wajchę imadła tak, by zagnieść monetę.
Odsuń metalową półkę z rogu pomieszczenia. Tam - na śrubkach kraty szybu wentylacyjnego [#04] - użyj znalezionej wcześniej monety. Po wyjściu z szybu zabierz leżącą na podłodze notatkę. Zwróć uwagę na automat [#05]. Zabierz znajdujące się koło niego baterie i flarę. Na drugim końcu pomieszczenia (przy czarnych skrzyniach) również znajdziesz baterie. Wejdź do dalszej części szybu.
Przy rozwidleniu idź w kierunku na wprost szybu. Dojdziesz do zablokowanego przejścia, przy którym leżą baterie. Teraz wróć do rozwidlenia i zatrzymaj się przed drugim przejściem [#06]. Poza ostrzeżeniem na ścianie widać też niestabilne podłoże, które runie w dół już po wykonaniu pierwszych kroków. Aby przejść na drugą stronę, można użyć znajdujących się zaraz obok wejścia desek lub przytaszczyć z wcześniejszej sali jedną z czarnych skrzyń i wrzucić ją do powstałej dziury. Przechodząc dalej, dostrzeżesz, że przejście po prawej blokuje wylatujący z rury strumień pary. Po lewej stronie znajduje się chłodnia, w której odszukaj zepsuty termostat [#07]. Teraz wróć do automatu stojącego przy wejściu do szybu i wrzuć do niego zdobytą w celi monetę. Zabierz napój, który wypadnie i wróć z nim do termostatu. Użyj na termostacie napoju. Problem zablokowanej części szybu został rozwiązany. Wejdź w jego dalszą część.