Pan Buźka w świecie iluzji optycznych - Gembski Bartosz - książka

Pan Buźka w świecie iluzji optycznych książka papierowa

Gembski Bartosz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Bartosz Gembski – znany również jako Pan Buźka – to iluzjonista, animator, komik oraz tiktoker w jednej osobie. To także jedyny na świecie żółtoksiężnik, który od 2013 roku występuje na najróżniejszych imprezach w całej Polsce, bawiąc i zadziwiając dzieci oraz dorosłych. Nietuzinkowe podejście do zabawy, poczucie humoru i niewyczerpane pokłady energii to jego znaki rozpoznawcze. Wiedzą to ci, którzy widzieli go na żywo. Pozostali z pewnością kojarzą go z Internetu, gdzie w zabawny sposób prezentuje magiczne sztuczki oraz... iluzje optyczne, o których jest ta książka. :)
Autorzy zazwyczaj piszą, o czym jest książka – i wymyślnymi słowami przekonują Cię, żebyś ją kupił. Też bym tak zrobił, ale problem z iluzjami optycznymi jest taki, że ciężko je opisać. Bo żeby miały sens, musisz je zobaczyć. Dlatego pozwolę Ci teraz zupełnie za darmo zerknąć na demo książki i spojrzeć na pięć z nich. Ale nie więcej, okej? Pięć to dobra liczba. Na tyle duża, aby Cię zachęcić i na tyle mała, aby nie zdradzić wszystkiego. A zaufaj mi, jest co oglądać. Znajdziesz tu 149 (miało być 150, ale uznałem, że to zbyt okrągła liczba do kwadratowej książki) niewytłumaczalnych, ciekawych, intrygujących i często abstrakcyjnych ilustracji. Każda z nich to wytrych do Twojego umysłu i prawdziwy roller coaster dla wzroku.
Ojej, mam nieodparte wrażenie, że jednak niechcący udało mi się wymyślnymi słowami przekonać Cię do kupienia tej książki. No cóż, w takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci dobrej zabawy. Dobrej zabawy!

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 23.0x23.0cm

ISBN: 9788395877063

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.