Ostatnia przygoda detektywa Noska - Orłoń Marian - książka

Ostatnia przygoda detektywa Noska książka papierowa

Orłoń Marian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

19. tom w serii „Mistrzowie Ilustracji”: klasyczna powieść detektywistyczna z ilustracjami Jerzego Flisaka.

Ambroży Nosek to na pierwszy rzut oka zwyczajny starszy pan. Dni spędza na hodowli rzodkiewek i spacerach z psem Kubą, wieczorami przygrywa sobie na flecie. Ale nie dajcie się zwieść pozorom! Ten niepozorny staruszek to słynny detektyw, prawdziwy postrach przestępców! Dziś jest już na emeryturze, ale wciąż potrafi rozwiązać każdą, nawet najtrudniejszą kryminalną zagadkę. A pomaga mu w tym jego wierny przyjaciel Kuba, jedyny pies na świecie, który potrafi... mówić.

Gdy w miasteczku pojawia się tajemniczy brodacz, a z pracowni zegarmistrza skradziona zostaje cenna pozytywka, detektyw Nosek po raz kolejny rozpoczyna śledztwo.

— Spróbujmy zatem zebrać wszystko, co wiemy o kradzieży. A więc faktem bezspornym jest, jak sądzę, sama kradzież.
— To odkrycie przynosi ci zaszczyt — wtrącił Kuba.
Pan Nosek podziękował mu lekkim skinieniem głowy.

Marian Orłoń (1932–1990) – prozaik, autor popularnych książek dla dzieci i młodzieży. Wieloletni współpracownik czasopisma „Płomyczek”.

Jerzy Flisak (1930–2008) – wybitny plakacista, grafik, ilustrator, autor rysunków satyrycznych (m.in. popularnych cyklów "Krasnoludki są na świecie" i "Co robi nasz Bobik?"). Redaktor graficzny tygodnika "Szpilki". Publikował w licznych gazetach i czasopismach, ilustrował książki dla dzieci i dorosłych. Za swoją twórczość plastyczną otrzymał wiele prestiżowych nagród.

Liczba stron: 136

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 15.5x19.5cm

ISBN: 9788360850558

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.