Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy.
W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia:
kreatywność,
kreatywność organizacji,
kreatywność organizacji a innowacje,
metafora organizacji kreatywnej,
model organizacji kreatywnej,
zarządzanie organizacją kreatywną.
Liczba stron: 120
Rok wydania: 2020
Format (wymiary): 16.7x23.9cm
ISBN: 9788301160111
Wydanie: 1
