Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook
PROMOCJA

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Orcs Must Die! 2 zawiera solucję objaśniającą 15 dostępnych w grze etapów. Do każdej z misji przygotowana została mapa z oznaczeniami kluczowych elementów. W opracowaniu znalazły się też opisy broni, pułapek, artefaktów i przeciwników.

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Bronie
  • Pułapki
  • Artefakty
  • Etap 15 - Poskręcane sale (Solucja)
  • Etap 1 - Krawędź (Solucja)
  • Wrogowie
  • Etap 2 - Tunele (Solucja)
  • Etap 9 - Przejścia (Solucja)
  • Etap 10 - Pasaże (Solucja)
  • Etap 12 - Punkt krytyczny (Solucja)

Informacja o grze

Kontynuacja dobrze przyjętej gry akcji z elementami gatunku tower defense. Twórcy zadbali o odpowiednie dopracowanie najbardziej udanych elementów poprzedniczki i wzbogacenie gry o dodatkową zawartość. Jedną z największych nowości jest oczekiwany przez fanów tryb kooperacji.

Gra Orcs Must Die! 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 39

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Orcs Must Die! 2poradnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1263

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Orcs Must Die! 2

Pułapki

Bronie

Artefakty

Wrogowie

Solucja

Etap 1 - Krawędź

Etap 2 - Tunele

Etap 3 - Przepaść

Etap 4 - Przeprawa

Etap 5 - Wielkie Doliny

Etap 6 - Ukryty Parów

Etap 7 - Urwisko

Etap 8 - Wejście dla służby

Etap 9 - Przejścia

Etap 10 - Pasaże

Etap 11 - Góra i dół

Etap 12 - Punkt krytyczny

Etap 13 - Odbicie

Etap 14 - Klucz

Etap 15 - Poskręcane sale

Poradnik do gry - Orcs Must Die! 2

W poradniku do Orcs Must Die! 2 znajduje się szczegółowa solucja, pokazująca w jaki sposób przebrnąć przez każdy z 15 dostępnych w grze etapów. Dodatkowo do każdej z misji jest przygotowana mapa, na której zaznaczono kluczowe elementy. Opisy poszczególnych misji składają się z dwóch części - pierwszy z nich (wraz z informacją pod mapą) odnosi się do poziomu trudności Mag Bitewny, drugi dotyczy poziomu Koszmar.

Uwagi początkowe

Poziomy trudności - podstawową różnicą między Magiem Bitewnym, a poziomem Koszmar jest to, że występują na nich zupełnie inni przeciwnicy oraz to, że na drugim z nich nie ma dłuższych przerw między falami wrogów (za każdym razem są to tylko trzy sekundy i tylko tyle mamy czasu, jeśli chcemy sprzedać jakąś pułapkę). Ponadto na Magu Bitewnym odblokowujemy dopiero pewne bronie i pułapki, natomiast na Koszmarze od początku mamy dostęp do wszystkich.

Bronie i pułapki - niektóre z nich odblokowujemy w trakcie kampanii na poziomie trudności Mag Bitewny (są zaznaczone pod mapą jako Nagroda), inne należy kupić za zdobyte czaszki. Te zdobywamy przez przechodzenie poziomów (maksymalnie 5 za poziom - 4 za niedopuszczenie żadnego wroga do szczeliny, 1 za zmieszczenie się w czasie), a także za zdobywanie osiągnięć oraz zbieranie ich podczas samych misji (w każdym trybie). Warto zaznaczyć, że w każdej chwili możemy zresetować wszystkie ulepszenia (opcja Zwrot Czach na dole ekranu w "księdze" broni) i dowolnie rozdysponować czachy ponownie. Można korzystać z tej opcji nieograniczoną ilość razy.

Legenda - na mapie zastosowano następujące oznaczenia: kolor czerwony (W), to wejścia przez które na mapie pojawiają się wrogowie, niebieski (S), to szczeliny, które musimy bronić, natomiast zielonym (P) oznaczono miejsca rozstawiania pułapek.

Pomysłowość - Orcs Must Die! 2 jest tytułem, w którym każdy poziom można pokonać na dziesiątki różnych sposobów. W poradniku są przedstawione przykładowe rozwiązania, jednak warto odkrywać swoje własne taktyki.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Pułapki

Automat z rozrywkowymi baryłkami - co pewien czas wyrzuca z siebie wybuchowe beczki. Aby je zdetonować należy w nie strzelić.

Barykada - służy do blokowania orkom drogi. Jeśli zostawi im się wąską ścieżkę, to będą próbowały nią przejść, natomiast jeśli zupełnie zablokuje im się przejście, to zaczną niszczyć barykady. Są one ponadto bardzo wrażliwe na ataki koboldów-saperów, ale momentami bardzo przydatne, zwłaszcza po obniżeniu ich ceny.

Smoła (tylko Mag Bitewny) - bardzo przydatna pułapka spowalniająca przeciwników, którzy w nią wejdą.

Klimatyzator (tylko Czarodziejka) - odpowiednik smoły u maga bitewnego. Zamraża wrogów, którzy na niego wejdą, jednak w przeciwieństwie do smoły wymaga przeładowania.

Krasnolud - rzucający bombami strażnik. Charakteryzuje się dość małą celnością, jednak w ciasnych przejściach z dużą ilością wrogów, potrafią siać prawdziwe spustoszenie. Należy ich bronić przed gnollami.

Ściana strzał (tylko Mag Bitewny) - jedna najbardziej uniwersalnych pułapek. W miarę tania, posiada spory zasięg ataku i powoduje spore obrażenia.

Kwasowy spryskiwacz (tylko