Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry - Amadeusz "ElMundo" Cyganek - ebook
Opis

Poradnik do gry Opowieści z Narnii: Książę Kaspian zawiera kompletny opis przejścia głównego wątku fabularnego oraz dokładnie wskazuje umiejscowienie wszystkich skrzynek ze skarbami. Poradnik zawiera także sposoby na odblokowanie bonusowych etapów.

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 4 – Atak na zamek Miraza (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 – Kopiec Aslana (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 – Ker Paravel (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 – Kopiec Aslana (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 – Pole Bitwy pod Beruną (Opis przejścia)
  • Rozdział 3 – Infiltracja zamku Miraza (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 – Atak na zamek Miraza (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 – Ker Paravel (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 (Skarby)
  • Rozdział 2 – Ruiny Ker Paravel (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Opowieści z Narnii: Książę Kaspian to przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), oparta na motywach drugiego tomu "Opowieści z Narni" C. S. Lewisa oraz filmowej adaptacji z 2008 roku. Wcielając się w jedną z 20 dostępnych postaci gracz ma zadanie pomóc tytułowemu księciu odzyskać tron. Deweloperzy ze studia Traveller's Tales przygotowali kilka wariantów zabawy, w tym tryb 2-osobowej kooperacji.

Gra The Chronicles of Narnia: Prince Caspian, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PS2, PS3, PSP, Wii, X360, NDS, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 36


Opowieści z Narnii:Książę Kaspianporadnik do gry

autor: "Amadeusz Cyganek"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1085

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Rozdział 1 - Ker Paravel (1)

Rozdział 1 - Ker Paravel (2)

Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1)

Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2)

Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3)

Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1)

Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2)

Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3)

Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1)

Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2)

Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1)

Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2)

Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną

Skarby

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Poziomy dodatkowe

Wprowadzenie

Poradnik do gry Opowieści z Narnii: Książę Kaspian zawiera kompletny opis przejścia głównego wątku fabularnego oraz dokładnie wskazuje umiejscowienie wszystkich skrzynek z narnijskimi skarbami. Poradnik zawiera także sposoby na odblokowanie bonusowych etapów. Na niebiesko zaznaczyłem klawisze potrzebne do wykonania określonych akcji, zielonym kolorem oznaczyłem bohaterów, których wykorzystamy w danych fragmentach gry, z kolei pomarańczowym kolorem oznaczyłem skrzynki ze skarbem w opisie trybu fabularnego. Na potrzeby poradnika wprowadziłem skrót LPM - lewy przycisk myszy.

Amadeusz "ElMundo" Cyganek (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Rozdział 1 - Ker Paravel (1)

Rozdział 1 - Ker Paravel

Dziedziniec

W tym etapie pod nasze skrzydła trafiają: krasnolud Zuchon, Pan Tumnus, centaur Gromojar i Minotaur. Podczas gry przełączamy się pomiędzy postaciami za pomocą klawisza F. WybieramyZuchona i podchodzimy pod mur po lewej stronie od głównej bramy. Klikamy LPM i wciskamy naprzemiennie klawisze A i D do momentu, aż hak zaczepi się o blanki obwarowań. Wychodzimy na górę. Za pomocą klawisza E pociągamy za dźwignię i podczas tego procesu cały czas wciskamy LPM.

Schodzimy na dół i wybieramy Minotaura. Za pomocą klawisza E podnosimy leżące na platformie koło zębate i montujemy je w mechanizmie znajdującym się tuż obok. Uruchomiona machina odsłania nam ukryty magazynek z zapasem kluczy, potrzebnych do otwierania skrzynek z narnijskimi skarbami. Są one rozsiane na ścieżkach w trakcie całej gry.

Pierwszą zeskrzyń znajdujemy w prawym rogu dziedzińca po prawej od głównej bramy. Liczba widniejąca nad skrzynką określa ilość kluczy potrzebną do otworzenia zamka. Skrzynię otwieramy wciskając klawisz E i wciskając pulsacyjnie LPM. WybieramyPana Tumnusa i za pomocą spacji celujemy w wiszące na ścianie po prawej od głównej bramy koło zębate. Zestrzeliwujemy je.

WybieramyMinotaura i podnosimy koło. Montujemy je w mechanizmie, który odsłania kolejną tajną skrytkę z kluczami.

Stajemy na przełącznikach w prawym górnym rogu patrząc od strony głównej bramy. Uruchamiamy kolejne dwa przełączniki i otwieramy dwie bramy.

Blanki

Za pomocą Minotaura niszczymy zagradzające drogę na schody zlokalizowane naprzeciw skrzynki ze skarbem. Wychodzimy po schodach, wybieramy Pana Tumnusa i strzelamy w przełącznik. Przechodzimy przez bramę

Naszym zadaniem jest rozbicie oddziałów wroga powstrzymujących olbrzymów za pomocą lin. By to uczynić wybieramy Minotaura i wciskając klawisz E podnosimy leżące beczki. Następnie celujemy w przeciwników za pomocą spacji i rzucamy przedmiotami ponownie wciskając E. By zaliczyć zadanie, wystarczy unieszkodliwić wrogów znajdujących się przy jednym olbrzymie. Po lewej stronie znajdujemy także kolejną skrzynię ze skarbem.

Znajdujemy się na plecach jednego z olbrzymów, jednocześnie obejmując nad nim kontrolę. Niszczymy drewniane przeszkody i zabijamy 30 łuczników ostrzeliwujących mury Ker Paravel. Pierwszą piętnastkę znajdujemy po prawej, zaś drugą po lewej stronie planszy. Wracamy na Dziedziniec.

Punkt widokowy przy plaży

Wychodzimy po schodach w prawej części głównego placu. Wybieramy Zuchona i przeciskamy się przez mały otwór koło kraty. Pociągamy dźwignię i otwieramy przejście.

Zabijamy nacierających wrogów. Kolejną skrzynkę ze skarbem znajdziemy za witrażem z kolorowego szkła. Minotaurem podnosimy znajdującą się w centralnej części planszy skrzynkę z drewnem.

Zawieszamy skrzynkę na haku przy kolejnym zakratowanym przejściu i uruchamiamy mechanizm. Wychodzimy na plażę. Zabijamy 30 przeciwników, próbując oczyścić gryfonowi miejsce do lądowania.

Naszym kolejnym celem jest przywódca wojsk wroga. Zanim zaczniemy z nim walczyć upewniamy się, czy mamy w zanadrzu wystarczający zapas energii. By go pokonać, musimy go czterokrotnie uderzyć próbując jednocześnie uniknąć bardzo mocnych uderzeń kontrujących. Na planszy znajdziemy także dwie skrzynki ze skarbami. Pierwszą znajdziemy na końcu balkonu.

Drugą zaś