Opodatkowanie akcji marketingowych - Feldo Katarzyna, Hornowska Anna, Majczyna Michał, Matarewicz Jacek, Mochol-Gumowska Danuta, Sklepowi - książka

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.
W publikacji omówiono m.in.:
- pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym,
- loterie promocyjne i konkursy,
- rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań,
- zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur,
- najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach),
- nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację,
- dokumentowanie wykonania usług marketingowych,
- opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych,
- podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu,
- transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT),
- najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym.
Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Liczba stron: 280

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 14.8x20.9

ISBN: 9788381248983

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.