Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poniższy nieoficjalny poradnik do gry Obduction to zbiór istotnych uwag i wskazówek pomocnych w trakcie rozgrywki. Najważniejszym punktem poradnika jest szczegółowa solucja gry w której opisano kolejne kroki i rozwiązania poszczególnych zagadek. Istotnym elementem solucji są ilustracje, które ułatwiają nawigację w treści poradnika i wskazują na najważniejsze elementy otoczenia.
Poza solucją, w poradniku znajdziesz również szereg treści poświęconych podstawowym mechanikom rozgrywki oraz rozdział "porady ogólne" stanowiący zbiór najważniejszych wskazówek dotyczących gry. Poradnik wyjaśnia i opisuje wszystkie trofea i osiągnięcia dostępne w grze wraz ze wskazówkami jak je zdobyć. Osobne rozdziały poświęcono sterowaniu i wymaganiom sprzętowym.
Obduction to pierwszoosobowa gra przygodowa stworzona w duchu kultowej serii Myst. Rozgrywka koncentruje się na eksploracji tajemniczej planety oraz rozwiązywaniu zagadek o różnym stopniu skomplikowania, które mają przybliżyć nas do ucieczki z nieznanego miejsca. Warstwę fabularną gry poznajemy poprzez kontakt z postaciami niezależnymi, rozwiązywanie zagadek i odczytywanie rozmieszczonych po całej planecie notatek.
Poradnik do gry Obduction zawiera:
Oznaczenia w poradniku:
Poradnik do gry Obduction zawiera szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia gry. Znajdziesz w nim dokładny opis wszystkich przygotowanych przez twórców zagadek, a także praktyczne porady, które ułatwią ci eksploracje fantastycznego świata.
Obduction - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 67
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8060-439-1
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1740
Zbadaj okolicę
Włącz generator
Promień Mofangów i dom Farley
Wysypisko i Dom Burmistrza
Winda i drzewo
Kaptar
Ruiny Kaptar, skróty i sypialnia Farley
Maray
Mosty Villeinów
Labirynt i nowe skróty
Tworzenie ścieżki i uruchamianie Kapsuły
Przechowalnia ludzi
Mosty, Drzewo Maray i Mofang
Dolne Kaptar i rosyjska maszyna
Drzewo Kaptar i Epilog
Porady ogólne
Mechanika rozgrywki
Osiągnięcia
Sterowanie
Wymagania sprzętowe
Poniższy nieoficjalny poradnik do gry Obduction to zbiór istotnych uwag i wskazówek pomocnych w trakcie rozgrywki. Najważniejszym punktem poradnika jest szczegółowa solucja gry w której opisano kolejne kroki i rozwiązania poszczególnych zagadek. Istotnym elementem solucji są ilustracje, które ułatwiają nawigację w treści poradnika i wskazują na najważniejsze elementy otoczenia.
Poza solucją, w poradniku znajdziesz również szereg treści poświęconych podstawowym mechanikom rozgrywki oraz rozdział "porady ogólne" stanowiący zbiór najważniejszych wskazówek dotyczących gry. Poradnik wyjaśnia i opisuje wszystkie trofea i osiągnięcia dostępne w grze wraz ze wskazówkami jak je zdobyć. Osobne rozdziały poświęcono sterowaniu i wymaganiom sprzętowym.
Obduction to pierwszoosobowa gra przygodowa stworzona w duchu kultowej serii Myst. Rozgrywka koncentruje się na eksploracji tajemniczej planety oraz rozwiązywaniu zagadek o różnym stopniu skomplikowania, które mają przybliżyć nas do ucieczki z nieznanego miejsca. Warstwę fabularną gry poznajemy poprzez kontakt z postaciami niezależnymi, rozwiązywanie zagadek i odczytywanie rozmieszczonych po całej planecie notatek.
Poradnik do gry Obduction zawiera:
Szczegółową, bogatą
w
ilustrację solucję gry ze wskazaniem kolejności działań i rozwiązań dla wszystkich zagadek w grze;
Treści objaśniające mechanikę rozgrywki;
Rozdział
"Porady
ogólne" stanowiący zbiór najistotniejszych porad i wskazówek dotyczących gry;
Informacje
dotyczące wymagań sprzętowych i sterowania;
Opis
wszystkich trofeów i osiągnięć w grze ze wskazówkami ułatwiającymi ich zdobycie.
Oznaczenia w poradniku:
Kolorem
niebieskim
zostały
oznaczone
wszystkie elementy interaktywne;
Kolorem
zielonym
zostały
oznaczone
wszystkie hologramy;
Kolorem
czerwonym
zostały
zaznaczone
wszelkie wzmianki o postaciach niezależnych;
Nazwy
lokacji i ważne ważne wskazówki zostały
pogrubione
.
Łukasz Wiśniewski (www.gry-online.pl)
Przygodę rozpoczynamy na bliższej nieokreślonej wyspie. Nasze zadanie polega na wysłuchaniu monologu i podążaniu jedyną dostępną ścieżką. Mijamy miejsca kempingowe i staramy się dotrzeć na szczyt wzgórza. Tam dociera do nas bliżej niezidentyfikowana kula światła po czym przenosimy się na nieznaną planetę.
Początkowy krajobraz jest całkiem podobny do wyspy, na której rozpoczęliśmy rozgrywkę. Na pobliskim stole stoi lampa, którą możemy bliżej zbadać i włączyć. Przedmiot nie spełnia żadnej dodatkowej roli poza elementem samouczka, który pokazuje jak możemy manipulować obiektami. Gdy obejrzysz dokładnie przedmiot, odsuń się od stołu i rusz przed siebie wąwozem. Idąc wzdłuż szlaku natrafisz na drogowskaz powitalny z którym możesz wejść w interakcję. Pojawi się hologram, który przedstawia burmistrza miastaHunrath. Powita cię on w mieście i skieruje do domu z białym płotem.
Wspomniany budynek znajduje się bezpośrednio na wprost szklaku, więc wystarczy podążać przed siebie. Burmistrz miasta - Josef - wspominał o kobiecie, która może pomóc ci się odnaleźć w nowym środowisku. Niestety, gdy zbliżasz się do budynku, okazuje się, że jest zamknięty, a przed nim możesz znaleźć kolejny hologram, który da ci szerszy obraz sytuacji. Wysłuchaj wszystkich informacji i podejdź do budynku. Tuż przy drzwiach znajdziesz rysunek, który może okazać się ważny. Skorzystaj z możliwości robienia zdjęć i zachowaj obrazek na później. Zanim opuścisz to miejsce, rozejrzyj się po nim. W skrzyncenalisty umieszczonej przy płocie znajdziesz list, którego treść jasno wskazuje, że zarówno autor jak i adresat, mogą znajdować się w niebezpieczeństwie.
Stojąc na wprost domu skieruj się w lewą stronę. Za płotem znajdziesz wnękę skalną, a tam zabawkowysamochódstrażacki. W chwili obecnej nie ma dla niego żadnego zastosowania, ale warto wiedzieć o jego istnieniu. Stań tyłem do domu dla lepszej orientacji w terenie.
Najlepiej rusz w prawo do centrum Hunrath. Po drodze będziesz mijał zawalone kopalnie i kilka dźwigni, ale najlepiej póki co ich nie ruszać. W centralnym punkcie pomiędzy budynkami znajdziesz kolejny drogowskaz z hologramem. Josef opowie o zaletach centrum miasta i da ci do zrozumienia, że powinieneś spotkać już masę mieszkańców. Jak zdążyłeś zauważyć, miasto jest opustoszałe. W pobliskich domach nie znajdziesz nic użytecznego, ale z łatwością zauważysz, że na kilku budynkach naklejono ten sam schemat, który fotografowałeś przy budynku z białym płotem. Możesz rozejrzeć się po okolicy ale nie znajdziesz tam nic użytecznego. Skieruj się bezpośrednio do domu nad którym zauważysz czerwoną wiązkę światła.
Przechodząc przez bramę możesz zauważyć dwa budynki. Jeśli skierujesz się do tego po lewej, trafisz na zablokowaną linię kolejową bez żadnej opcji na dalszą eksplorację. Najlepiej podejdź do budynku zaznaczonego na powyższym obrazku.
Po wejściu do niego zauważysz drzwi, które zabarykadowano. Podejdź do nich i wejdź w interakcję z obiektem, który widzisz na powyższym obrazku. Po chwili w drzwiach pojawi się kolejny człowiek, który da ci do zrozumienia, że miejsce w którym się znajdujesz to więzienie i musisz dołożyć wszelkich starań, żeby się stąd wydostać. Prosi cię, żebyś włączył główny generator.
W pomieszczeniu nie znajdziesz nic ciekawego, ale możesz z niego wyjść na drewniany mostek. Doprowadzi cię on do windy, którą wjedziesz na wyższy poziom budynku. Wejdź w interakcję z obiektem i przesuń dźwignię, poczekaj aż znajdziesz się na samej górze i prowadź dalszą eksplorację. Po zejściu z windy skieruj się bezpośrednio na mostek po lewej stronie. Wejdź na dach budynku i dalej podążaj w górę jedyną możliwą drogą.
Trzymając się prawej strony dojdziesz do tamy i dźwigni. Wejdź w interakcje z drążkiem i odblokuj tamę. Od tej chwili woda z górnych poziomów będzie spływać na niższe. Po użyciu dźwigni nie możesz już zamknąć tamy.
Tymczasowo nie będziesz miał tutaj nic do roboty, a pozostałe pomieszczenia na górnym poziomie są niedostępne. Wyjdź przez bramę i skieruj się w lewo, do wodospadu. Możesz podejść do stosownego drogowskazu i wysłuchać tego co