Nudy nie ma. Metody aktywizujące w animacji społeczno-kulturalnej a współczesne wyzwania edukacyjne - Palamer-Kabacińska Ewa,Dąbrowska Anna - książka

Nudy nie ma. Metody aktywizujące w animacji społeczno-kulturalnej a współczesne wyzwania edukacyjne książka papierowa

Palamer-Kabacińska Ewa, Dąbrowska Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

35,00 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia jest efektem realizacji projektu badawczego w obszarze animacji społeczno-kulturalnej stanowiącego propozycję pracy ze studentkami i studentami, która integruje wiedzę teoretyczną z nabywaniem umiejętności interpersonalnych w działaniu. Jego celem było zbadanie możliwości zastosowania metod aktywizujących w pracy z różnymi grupami odbiorców. Ze względu na swoją różnorodność, a także elastyczność mogą być one wykorzystywane w celu rozwijania kompetencji osobistych i społecznych – umiejętności współpracy w zróżnicowanych zespołach, rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnościami.

******

Boredom Does Not Exist. Activating Methods in Socio-cultural Animation and Contemporary Educational Challenges

The monograph is the result of a research project in the area of socio-cultural animation, which proposes work with students integrating theoretical knowledge with the acquisition of interpersonal skills in action. Its aim was to examine the possibility of using activating methods in working with various groups. Due to their diversity and flexibility, they can be used to develop personal and social competences – skills in collaborating in diverse teams, resolving conflicts and dealing with problems.

Liczba stron: 190

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788323569053

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.