50,00 zł
Książka przedstawia
współczesne spojrzenie na proces uczenia się uczniów w kontekście
ich potrzeb, motywacji, celów oraz korzyści, z jakimi powinni się
spotkać w szkole. Spowodowana pandemią przerwa realnego uczenia w
klasie wymusiła potrzebę stosowania nowych rozwiązań w
nauczaniu.
Omówione w publikacji Nowoczesne nauczanie powinno bazować na
relacjach, współpracy i wspólnym poszukiwaniu rozwiązań,
testowaniu różnych możliwości, pracy w kulturze błędów i
korzystaniu z nieustannej informacji zwrotnej udzielanej sobie
nawzajem.
Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi m.in. na takie pytania
jak:
• co decyduje o rozwoju faktycznej chęci uczenia się uczniów;
• jak zorganizować przestrzeń klasy, żeby uczniowie chcieli się
uczyć;
• dlaczego brak ocen motywuje uczniów do uczenia się i jak tego
dokonać;
• w jaki sposób budować relacje z uczniami, żeby sprzyjały ich
zaangażowaniu w proces uczenia się;
• dlaczego pytania uczniów są ważniejsze od ich odpowiedzi.
Publikacja jest
przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, szkoleniowców, a
także studentów kierunków pedagogicznych.
Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format: