Nowoczesne Django - Walczak Sylwester - książka

Nowoczesne Django książka papierowa

Walczak Sylwester

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka Sylwestra Walczaka jest poświęcona Django, wolnej, otwartoźródłowej platformie programistycznej służącej do tworzenia aplikacji internetowych. Autor udowadnia, że wbrew obiegowym opiniom Django jako framework nadaje się do budowy mikroserwisów - autonomicznych usług, które współpracują ze sobą, tworząc na przykład serwis internetowy. Odwołuje się przy tym do API potrzebnego do obsługi kawiarni. Jest to więc swojego rodzaju instrukcja, która przeprowadza przez projektowanie, programowanie i wdrożenie systemu do obsługi kawiarni, składającego się między innymi z takich aplikacji jak magazyn, menu, obsługa klientów i kolejkowanie utworzonych zamówień.

To podręcznik przeznaczony dla programistów; do zrozumienia poruszonych w nim zagadnień wymagana jest znajomość języka Python i komunikacji webowej. Lektura kolejnych rozdziałów pozwoli Ci na tworzenie bibliotek i napisanie wtyczki do Django, odpowiadającej za autoryzację. Poznasz świat mikrousług, w tym ich zalety i wady. Przy okazji zapoznasz się z kilkoma narzędziami przydatnymi nie tylko w świecie architektury rozproszonej. Zatem - kawa i do dzieła?

Dzięki książce:
Dowiesz się, co to jest konteneryzacja, Docker, REST API i webhooki
Utworzysz własny system autoryzacji
Napiszesz system rozproszony
Dynamicznie przepiszesz serializery do widoków
Przygotujesz dokumentację API
Opracujesz komunikację między usługami

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 15.8x23.5cm

ISBN: 9788328393486

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.