Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2016

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB kup za 1 zł
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka No Man's Sky - poradnik do gry - Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "MaxiM" Kulka

Nieoficjalny poradnik do No Man's Sky stanowi kompletny przewodnik po tej olbrzymiej grze nastawionej na nieograniczoną eksplorację kosmosu. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w zwiedzaniu kosmosu i dotarciu do centrum wszechświata, czyli zakończeniu głównego celu fabularnego produkcji. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad i informacje o tym jak opuścić pierwszą planetę czy nazwać odkryte przez siebie obiekty.

No Man's Sky to nowa produkcja niewielkiego zespołu Hello Games stworzonego przez branżowych weteranów. Produkcja pozwala na nieograniczoną eksplorację gigantycznego wszechświata składającego się z trylionów planet. Gracz może zwiedzać ciała niebieskie różniące się panującą na nich atmosferą, katalogować żyjące tam formy życia, walczyć z tajemniczymi Strażnikami, odkrywać sekrety pradawnej cywilizacji, handlować i podróżować w celu dotarcia do centrum wszechświata. Rozmiar produkcji sprawia, że jest to tytuł, który może zapewnić wręcz nieskończoną ilość rozgrywki i jedynym ograniczeniem jest tu chęć eksploracji gracza.

Poradnik do gry No Man's Sky objaśnia mechanikę i tajniki gry. W opracowaniu poruszono kwestie takie jak eksploracja, tworzenie przedmiotów, prowadzenie walk czy handlu. Nie zabrakło również licznych porad i wskazówek.

No Man's Sky - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jak rozpocząć grę? (Podstawowe informacje)
  • Cenne porady (Podstawowe informacje)
  • Jak opuścić pierwszą planetę? (Podstawowe informacje)
  • Jak nazwać odkrytą planetę, system bądź gatunek? (Podstawowe informacje)
  • Atlaspass w1 (Ścieżka Atlasa)
  • Wprowadzenie (Ścieżka Atlasa)
  • Jak opuścić pierwszy system (Podstawowe informacje)
  • Galaktyka (Eksploracja)
  • System (Eksploracja)
  • Planeta (Eksploracja)

Opinie o ebooku No Man's Sky - poradnik do gry - Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "MaxiM" Kulka

Fragment ebooka No Man's Sky - poradnik do gry - Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "MaxiM" Kulka

No Man's Skyporadnik do gry

autorzy: Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "MaxiM" Kulka

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-433-9

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1738

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

No Man's Sky - poradnik do gry

No Man's Sky - poradnik do gry

Podstawowe informacje

Cenne porady

Jak rozpocząć grę?

Jak opuścić pierwszą planetę?

Jak nazwać odkrytą planetę, system bądź gatunek?

Jak opuścić pierwszy system

Eksploracja

Galaktyka

System

Planeta

Ścieżka Atlasa

Wprowadzenie

Atlaspass w1

Ulepszanie statków i ekwipunku

Kombinezon

Multinarzędzie

Statek

No Man's Sky - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do No Man's Sky stanowikompletny przewodnik po tej olbrzymiej grze nastawionej na nieograniczoną eksplorację kosmosu. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w zwiedzaniu kosmosu i dotarciu do centrum wszechświata, czyli zakończeniu głównego celu fabularnego produkcji. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad i informacje o tym jak opuścić pierwszą planetę czy nazwać odkryte przez siebie obiekty.

No Man's Sky to nowa produkcja niewielkiego zespołu Hello Games stworzonego przez branżowych weteranów. Produkcja pozwala na nieograniczoną eksplorację gigantycznego wszechświata składającego się z trylionów planet. Gracz może zwiedzać ciała niebieskie różniące się panującą na nich atmosferą, katalogować żyjące tam formy życia, walczyć z tajemniczymi Strażnikami, odkrywać sekrety pradawnej cywilizacji, handlować i podróżować w celu dotarcia do centrum wszechświata. Rozmiar produkcji sprawia, że jest to tytuł, który może zapewnić wręcz nieskończoną ilość rozgrywki i jedynym ograniczeniem jest tu chęć eksploracji gracza.

Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "Maxim Kulka"

No Man's Sky - poradnik do gry

Podstawowe informacje

Cenne porady

Nie

zostawiaj gry samej sobie na dłużej. Przebywanie na planecie zużywa energię systemu podtrzymywania życia, który należy regularnie ładować paliwem. Jeśli pozwolimy energii na wyczerpanie się, nasza postać zginie. Ponadto, warunki pogodowe na planetach mogą się zmieniać i na przykład nocą temperatury mogą znacząco spaść, a w ciągu dnia spotkają nas gwałtowne burze, przez które nasza postać może przebywać na zewnątrz znacznie krócej niż zazwyczaj. Jeśli chcemy zostawić na chwilę grę, bezpieczniej jest to zrobić w kokpicie swojego statku kosmicznego.

Każda

planeta

jest bogata w węgiel, cynk, żelazo i któreś z paliw, nigdy nie zdarzy się więc, że z powodu złego zarządzania surowcami nie będziesz w stanie jej opuścić - w najgorszym wypadku zostaniesz zmuszony do żmudnej podróży na pieszo w celu uzupełniania zapasów.

Nie

opłaca się nadmiernie chomikować zasobów innych niż paliwo - co zdobędziemy na powierzchni planety a nie jest nam akurat potrzebne do ulepszenia czy naprawy, lepiej jest sprzedać z zyskiem niż zapełniać tym bezcenne miejsce w ekwipunku w oczekiwaniu aż okaże się przydatne albo ktoś zaoferuje o kilka procent lepszą cenę. Prędzej czy później i tak znowu natrafimy na ten pierwiastek. A nawet jeśli nie, to możemy go kupić za kredyty - przy regularnych sprzedażach zbiorów szybko i tak zbierzemy dość pieniędzy, by zakupy pojedynczych pierwiastków stały się nieodczuwalne dla naszego portfela.

Skaner

jest źródłem bardzo cennych informacji. Na podstawie koloru znacznika jesteśmy w stanie ustalić, co znajduje się w danym miejscu. Czerwony znacznik oznacza izotop (czyli różnego rodzaju paliwo), żółty to tlenek (najczęściej cynk), niebieski to krzemian (zazwyczaj platyna), natomiast biały prowadzi do któregoś ze znacznie rzadszych, zazwyczaj wiele wartych na rynku pierwiastków jak glin czy złoto albo do skrzynki z przedmiotem. Fioletowy kolor symbolizuje kamień wiedzy pozwalający na naukę jednego słowa w języku obcych, natomiast ciemnozielony kolor ze znakiem zapytania zazwyczaj prowadzi do obozów z nadajnikami bądź budynków.

Również

w

przestrzeni kosmicznej warto korzystać ze skanera. Bardzo często pozwala on na odkrycie złóż minerałów, przyczółka handlowego, wraku czy fabryki na planecie i oszczędzenie czasu na poszukiwanie dogodnego miejsca do lądowania.

Gdy

lecimy na planetę, dobrze jest poszukać odpowiedniego punktu lądowania zamiast wybierać na chybił-trafił. Jeśli uda nam się wylądować w pobliżu budynku umożliwiającego handel, zaoszczędzimy czasu na wycieczki w kosmos i z powrotem.

Czasem

możemy natrafić na wrak statku kosmicznego. Jest to okazja na darmową zmianę pojazdu na lepszy, należy jednak pamiętać, że w nowym wehikule większość podzespołów będzie uszkodzona i wprawienie machiny w ruch może okazać się bardzo czasochłonne - na tyle, że koniec końców bardziej opłacalne może okazać się jednak zakupienie nowej, w pełni sprawnej maszyny na stacji kosmicznej.

Najprostszy

sposób na rozwiązanie problemu z niedoborem miejsca w ekwipunku to zdobycie w ramach postępów fabularnych karty dostępu Atlaspass w. 1. Dzięki niej na każdej stacji kosmicznej (które znajdują się w każdym systemie) możemy jednorazowo dokupić jeden dodatkowy slot na przedmioty. Po odwiedzeniu kilkunastu systemów problem braku miejsca staje się dzięki temu znacznie mniej dokuczliwy. Jeśli nie mamy jeszcze Atlaspass, to musimy uważnie zwiedzać planety - czasem okazja do zwiększenia pojemności pojawia się przy punktach orientacyjnych.

Karty