Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry - Norbert "Norek" Jędrychowski - ebook
PROMOCJA

Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry ebook

Norbert "Norek" Jędrychowski

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry przygodowej Nightmares from the Deep: The Siren’s Call znajdziesz kompletny i niezwykle szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów. Poza solucją gry, poradnik zawiera również opisy zagadek i wszystkich znajdziek.

Nightmares from the Deep: The Siren’s Call - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 1 - An Unexpected Guest (Opis przejścia)
  • The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) (Opis przejścia)
  • 2 - Boats Away (Opis przejścia)
  • 6 - The Lighthouse (Opis przejścia)
  • 4 - The Labyrinth (Opis przejścia)
  • 3 - Beneath the town (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 (Zagadki)
  • 8 - Get Kraken! (Opis przejścia)
  • 7 - Find Calliope (Opis przejścia)
  • 5 - The Shipwreck cemetery (Opis przejścia)

Informacja o grze

Kontynuacja doskonale przyjętej polskiej gry przygodowej z zagadkami typu „ukryte obiekty”. Ponownie wcielamy się w postać właścicielki muzeum, która daje się wciągnąć w wir nowej przygody. Tym razem postaramy się odkryć sekrety tajemniczego pirackiego artefaktu.

Gra Nightmares from the Deep: The Siren's Call, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Nightmares from the Deep:The Siren's Callporadnik do gry

autor: Norbert "Norek" Jędrychowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1356

[email protected]

Spis treści

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Opis przejścia

1 - An Unexpected Guest

2 - Boats Away

3 - Beneath the town

4 - The Labyrinth

5 - The Shipwreck cemetery

6 - The Lighthouse

7 - Find Calliope

8 - Get Kraken!

The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)

Znajdźki

Golden Octopi

Silver parrots

Brass sea horses

Zagadki

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4/5

Rozdział 6

Rozdział 7

Rozdział 8

Rozdział bonusowy

Ukryte przedmioty

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Poradnik do gry Nightmares from the deep: The Siren's Call zawieraszczegółowy opis przejścia każdego rozdziału orazopis wszystkich zagadek i znajdziek zawartych w grze.

W poradniku zostały użyte poniższe oznaczenia kolorystyczne:

pomarańczowy:

postacie

zielony:

przedmioty

pogrubienie

: nazwy lokacji

pogrubienie + kursywa:

odnośnik do podrozdziału Zagadki

kursywa:

odnośnik do podrozdziału

Ukryte przedmioty

[cyfra]

: odniesienie do ilustracji

Skrót HOP wielokrotnie używany w tekście oznacza Hidden Object Puzzle. Z racji, iż zagadki tego typu, polegające na znalezieniu ukrytych przedmiotów są losowe to ich rozwiązania nie zostały ujęte w owym poradniku. Te z nich, które losowe nie są zostały umieszczone w podrozdziale Ukryte przedmioty.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

1 - An Unexpected Guest

Chapter 1: An Unexpected Guest

Grę rozpoczynamy w swoim biurze. Kliknij na interkom[1], a następnie wysłuchaj swojego gościa, po czym pozwól mu wejść.

New Objective: Late Package

Przejdź do korytarza i porozmawiaj z mężczyzną w żółtym płaszczu.[1] Następnie podejdź do szafki i zabierz z niej klucze.[2]

Wróć do biura i użyj kluczy do otwarcia szuflady[1]. Zabierz nożyczki i wróć do swojego gościa.

Użyj nożyczek, aby rozciąć paczkę[1], a następnie ją otwórz.

Ponownie podejdź do szafki z której zabrałeś klucze[1] i zza rozbitej szyby weź trójkątny artefakt[2], który umieść w paczce.

Teraz pora na puzzle (Rozdział 1: Układanka). Po rozwiązaniu tej zagadki otwórz paczkę i zabierz z niej statuetkę ośmiornicy.

Objective completed: Late package

Po krótkim przerywniku budzimy się w łodzi. Porozmawiaj z rybakiem[1].

New Objective: Defend the house

New Objective: Meet Calliope

Po dopłynięciu do brzegu zabierz z łódki po prawej wiosło[1] i podążaj za swoim towarzyszem[2]. W korytarzu pomóż mu barykadować drzwi (dwukrotnie wciśnij LPM na stojącej szafie aby ją przesunąć).

Do podparcia drugiej, leżącej szafy, użyj wiosła[1]. Podążaj za towarzyszem na górę, do sypialni[2].

Przy próbie przedostania się do sypialni wybuchnie pożar, który musisz ugasić. W tym celu zabierz z płaszcza po prawej stronie pokrywkę, a z szafki po lewej, za pomocą wiosła, węża gaśniczego. Wróć do przystani, użyj pokrywki[1] i węża[2] na pompie z wodą[3]. Odkręć wodę i wróć do domu.

Z pomocą węża ugaś pożar[1].

Objective completed: Defend the house

Udaj się po schodach do sypialni. Odsuń zasłonę[1] i porozmawiaj z Calliope[2]. Weź od niej Golden Fish.

Objective completed: Meet Calliope

Release the Kraken!

Po rozmowie udaj się na balkon, gdzie będziesz świadkiem krótkiego filmiku.

2 - Boats Away

Chapter 2: Boats Away

New Objective: Help the wounded fisherman

Po ataku ośmiornicy nasz kompan jest w złym stanie[1] i