Niemiecki Rozmówki do pracy - Piotrowska Magdalena,Kinalska Ewelina - książka

Niemiecki Rozmówki do pracy książka papierowa

Piotrowska Magdalena,Kinalska Ewelina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis



Niemiecki. Rozmówki do pracy to wyjątkowa propozycja dla osób, które planują podjęcie pracy za granicą. Rozmówki świetnie sprawdzą się również dla studentów, stażystów, praktykantów oraz podróżujących do krajów niemieckojęzycznych.

Poznaj podstawy komunikacji, naucz się najpotrzebniejszych zwrotów i swobodnie porozumiewaj się po niemiecku! Materiał został podzielony na rozdziały tematyczne, dzięki którym szybko znajdziesz potrzebną kategorię i krok po kroku poznasz najważniejsze zwroty językowe. Opanujesz słownictwo dotyczące: poszukiwania pracy, wynajmu mieszkania i spraw urzędowych, a także przebiegu podróży, zwiedzania, zakwaterowania, kuchni, zakupów itp. Dodatkowo dzięki dwujęzycznemu słownikowi szybko sprawdzisz znaczenie potrzebnego słówka.

Słownictwo branżowe dla zawodów: opiekun osób starszych, kelner, sprzedawca, recepcjonista, pracownik na budowie, pracownik sezonowy w rolnictwie, pracownik warsztatu samochodowego.

Teraz wszystkie najważniejsze zwroty znajdziesz w jednym miejscu, w podręcznym formacie – w Rozmówkach do pracy!

Niemiecki. Rozmówki do pracy to:
- zwroty potrzebne w codziennej komunikacji
- niemiecki na poziomie podstawowym
- praktyczne porady
- słownictwo branżowe
- szczypta gramatyki
- uproszczony zapis wymowy
- dwujęzyczny słownik

Liczba stron: 288

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 10.5x14.5cm

ISBN: 9788366404410

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne