Niedziele u Tiffany'ego - Patterson James, Charbonnet Gabrielle - książka

Niedziele u Tiffany'ego książka papierowa

Patterson James, Charbonnet Gabrielle

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowy Jork, dwadzieścia trzy lata temu. Zaniedbywana przez matkę, słynną producentkę teatralną Vivienne Margaux, ośmioletnia Jane czuje się bardzo samotna. Raz w tygodniu matka zabiera ją na śniadanie do hotelu St. Regis, a potem idą razem oglądać biżuterię do Tiffany'ego. Rytuał ten jest powtarzany co niedzielę, Niedostatki emocjonalne wyrównuje dziecku jego jedyny prawdziwy przyjaciel - przystojny, zabawny Michael. Niestety Michael jest jedynie produktem wyobraźni Jane; gdy dziewczynka kończy dziewięć lat, Michael znika.
Nowy Jork, czasy obecne.
Dorosła Jane pracuje w firmie producenckiej matki, pozostając pod jej dominującym wpływem. Pisze sztukę teatralną "Chwała Bogu", opartą na przyjaźni z wyimaginowanym przyjacielem, i odnosi sukces na Broadwayu. Jane planuje film na podstawie sztuki, ale wzbrania się przed powierzeniem głównej roli swemu życiowemu partnerowi, narcystycznemu aktorowi Hugh McGrathowi. W ich związku nie dzieje się dobrze. Nieoczekiwanie w hotelu St. Regis spotyka Michaela, a właściwie mężczyznę łudząco do niego podobnego. Z wyglądu nie postarzał się nawet o rok. Czy "nowy" Michael to naprawdę jej wyimaginowany przyjaciel z dzieciństwa? jaką ma do spełnienia misję? Czy miłość może przeobrazić go w zwykłego człowieka?

Liczba stron: 304

Rok wydania: 2012

Tłumacz: Kołyszko Anna

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788376591629

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.