NewConnect – rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systematyka, organizacja, perspektywy rozwoju - Dominika Kordela - ebook

NewConnect – rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systematyka, organizacja, perspektywy rozwoju ebook

Dominika Kordela

0,0
43,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Alternatywny system obrotu NewConnect został uruchomiony w 2007 roku przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, by umożliwić pozyskanie zasileń finansowych o charakterze udziałowym większej liczbie podmiotów gospodarczych. Regulacje rynku alternatywnego NewConnect uwzględniają potrzeby oraz oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw dla których - ze względu na procedury i koszty - rynek regulowany jest trudno dostępny.

Tematyka publikacji wpisuje się w nurt najbardziej aktualnych zagadnień, związanych z perspektywami rozwoju polskiego rynku papierów wartościowych. Autorka niniejszego opracowania postawiła sobie za cel:
- Przedstawienie i usystematyzowanie obecnego stanu wiedzy o rynkach alternatywnych w Europie.
- Analizę uregulowań prawnych i organizacyjnych alternatywnego systemu obrotu NewConnect.
- Analizę i ocenę funkcjonowania alternatywnego systemu obrotu NewConnect w latach 2007-2011.
- Przedstawienie determinant i scenariuszy rozwoju alternatywnego systemu obrotu NewConnect.

Książka „NewConnect - rynek giełdowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systematyka, organizacja, perspektywy rozwoju” kierowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką rynku finansowego. Zaprezentowane w publikacji rozważania teoretyczne oraz treści o charakterze praktycz­nym mogą stać się inspiracją do dalszych badań dla środowiska akademickiego, a dla przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz studentów cennym źró­dłem informacji.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.