Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry „Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu” znajdziecie kilka ogólnych wskazówek, opis dostępnych kompanów, dane dotyczące walk na Arenie, opis zadań, krok po kroku oraz mapy lokacji wraz z opisem.
Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Następne rozszerzenie do Neverwinter Nights 2, czyli świetnej gry RPG rozgrywającej się w popularnym świecie Forgotten Realms. Jak sama nazwa wskazuje, dodatek pozwala zbadać tajemnice miasta Westgate. Tytuł oferuje nieliniową, otwartą kampanię dla pojedynczego gracza, pełną pobocznych zadań i wyzwań. Całość dostarcza na około 20 godzin rozrywki.
Gra Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 65
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=883
Rinara
Mantides
Charissa
Rozmowy między towarzyszami
Pojedynki indywidualne
Pojedynki drużynowe
Hebanowe Pazury
Kościół Lathandera
Wspólne (cz.1)
Wspólne (cz.2)
Ścieżka zła
Ścieżka dobra
Zakole Portowe
Trójkątny Targ (cz.1)
Trójkątny Targ (cz.2)
Trójkątny Targ (cz.3)
Dzielnica Areny
Po zadaniu: Niespodziewana wiadomość
Po powrocie z "Mrocznej Dalii"
Zakole Portowe
Trójkątny Targ
Dzielnica Areny
Podgrodzie
Witam w poradniku do gry Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu. Tekst podzielony jest na kilka działów:
Jak grać - Kilka ogólnych wskazówek.
Towarzysze - Opis dostępnych kompanów oraz zadań wiążących się bezpośrednio z nimi.
Arena - Dane dotyczące wszystkich walk na Arenie.
Zadania główne i poboczne - Opis zadań, krok po kroku.
Lokacje - Mapy wraz z opisem.
Zapraszam do szukania odpowiedzi i mam nadzieję, że niniejszy poradnik okaże się użyteczny.
Karol "Karolus" Wilczek
Kolor brązowy - Oznacza zadanie np. zadanie: Narodziny Gwiazdy.
Kolor zielony - Oznacza osobę lub stworzenie np. Okuzo lub wampir.
Kolor niebieski - Oznacza miejsce np. tawerna "Podbite Oko".
Kolor pomarańczowy - Oznacza przedmiot np. Miecz Dwuręczny +1.
Symbol $ - Oznacza złoto np. 200 $, to 200 sztuk złota.
PD - Skrót od Punkty Doświadczenia.
W tym dziale umieściłem kilka ogólnych, luźnych rad, które mogą ułatwić Ci grę.
1. Jak najczęściej wciskaj klawisz "Z" - pokazuje przedmioty, z którymi można coś zrobić.
2. Mniej więcej w połowie gry będziesz musiał wydać 40 000 $. Pamiętaj więc, żeby oszczędzać.
3. W Twojej drużynie znajdzie się wojownik, złodziej i kleryk. Warto swojego bohatera stworzyć jako maga, który idealnie uzupełni skład grupy.
4. Często odpoczywaj. Możesz to robić w prawie każdej lokacji.
5. Jak najczęściej zapisuj grę i rób to na przynajmniej kilku slotach pamięci.
6. Przed trudną walką rzuć na siebie i towarzyszy zaklęcia ochronne i rozdaj mikstury lecznicze.
7. Podczas trudnej walki często zatrzymuj grę, aby lepiej kontrolować swoich bohaterów.
8. Jeżeli jakichś drzwi nie da się otworzyć, zostaw je w spokoju. Widocznie są związane z danym zadaniem i dopiero wtedy zostaną otwarte.
Dołączy do Ciebie na samym początku gry, po wyjściu z ładowni na pokład statku.
Poziom:
8
Rasa:
Półelf
Klasa:
Łotrzyk
Charakter:
Neutralny zły
Atrybuty:
Siła 12 / Zręczność 18 / Kondycja 14 / Inteligencja 13 / Mądrość 10 / Charyzma 13
Rozwinięte umiejętności:
Blef +6, Cichy Chód +14, Dyplomacja +6, Koncentracja +7, Otwieranie Zamków +11, Prowokacja +12, Przeszukiwanie +8, Przewrót +12, Rzemiosło: Broń +12, Spostrzegawczość +5, Ukrywanie się +14, Unieszkodliwianie Urządzeń +8, Używanie Magicznych Urządzeń +6, Wycena +7
Otrzymano: Od Rinary, po tym jak na początku gry zabije Fulgrima.
Krok 1: Mniej więcej przed wykonaniem zadania: Znaleźć Statek lub po nim, kiedy będziesz przebywał w Dzielnicy Areny, odezwie się do Ciebie Rinara. Zdradzi Ci, że w jednej z krypt ma ukrytą sporą ilość pieniędzy i podzieli się z Tobą łupem o ile pomożesz jej go stamtąd zabrać.
Krok 2: Udaj się do mauzoleum rodziny Vhammos. Do środka wejdziesz tylko Ty z Rinarą, więc dobrze się przygotuj.
Krok 3:
Mauzoleum Vhammosów
1. Wejście
2. Kosz - Świeże bandaże.
3. Pierwsze spotkanie z nieumarłymi.
4. Drugie spotkanie z nieumarłymi.
5. Trzecie spotkanie z nieumarłymi.
6. Sarkofag - Tutaj są ukryte pieniądze Rinary.
7. Płyn konserwujący
8. Sarkofag dziewczynki
Na początku wejdź do pomieszczenia na prawo i zabierz stamtąd świeże bandaże mumii. Idź w głąb mauzoleum. Po drodze zostaniesz trzy razy zaatakowany przez nieumarłą rodzinę.
Krok 4:
W mauzoleum znajdziesz świeże bandaże i płyn konserwujący.
Użyj tych przedmiotów na ciele dziewczynki pochowanej w jednym z sarkofagów. Uspokoi to ducha Greely.
W ostatnim pomieszczeniu Rinara zabierze z sarkofagu ukryte pieniądze i wręczy Ci 1000 $. Weź jeszczepłyn konserwujący i w drodze do wyjścia wejdź do pomieszczenia z kolejnym sarkofagiem. W środku leży ciało młodej dziewczyny. Zastąp stare bandaże nowymi i polej je płynem balsamującym. Dzięki temuduch Greely zazna spokoju.
Krok 5: Możesz już wyjść z mauzoleum. Na zewnątrz czeka na Ciebie Viglor - były towarzyszRinary wraz z kilkoma oprychami. Rozmowa skończy się walką, po której Rinara wręczy Ci3000 $. Zabierz jeszcze ekwipunek Viglora - 396 $; Karawasze Jatki [Premia do umiejętności: Zastraszanie +3; Premia za ulepszenie: Siła +3]; Długi Miecz +2 Angurvadal [Premia do obrażeń: Ogień 1k6]; Mała Pułapka Kwasowa.
Spotkasz go na samym początku gry w tawernie "Podbite Oko". Podejdź do niego i grupki pijaków. Będziesz świadkiem rozmowy, w której Mantides zostaje ciągle obrażany. Pod koniec dyskusji będziesz mógł:
1. Uspokoić go - pijacy odejdą [Mantides: Wpływ +1].
2. Podburzyć go - Mantides wda się w walkę z pijakami [Mantides: Wpływ -1].
3. Czekać - Mantides opanuje się samodzielnie, a pijacy odejdą.
Po tej scenie Mantides podejdzie do Ciebie i po krótkiej rozmowie przyłączy się do Twojej drużyny.
Poziom:
8
Rasa:
Człowiek
Klasa:
Wojownik
Charakter:
Neutralny dobry
Atrybuty:
Siła 17 / Zręczność 14 / Kondycja 14 / Inteligencja 10 / Mądrość 12 / Charyzma 14
Rozwinięte umiejętności:
Parowanie +7, Prowokacja +13, Wiedza +11, Zastraszanie +13
Otrzymano: Po pierwszej rozmowie z Mantidesem.
Zależnie od Twoich wyborów, Mantides może stać się Czempionem Shar lub…
…Paladynem Lathandera.
Czempion Shar: Po pierwszej walce na Arenie (patrz dział Arena) do Mantidesa podbiegnieDorn. Twój towarzysz stoczy z nim pojedynek i wygra. Jeżeli doradzisz mu, żeby zabił Dorna i Mantides zrobi to [Mantides: Wpływ -2] - po walce podejdzie do niego przedstawicielka Shar i powie, że chce z nim rozmawiać Velisha. Znajdziesz ją w Podbramiu, w Obietnicy Czarnej Pani. Velisha będzie chciała, żeby Mantides został Czempionem Shar. Jeżeli doradzisz mu to lub będziesz miał zbyt mały wpływ na niego, to Mantides zgodzi się na propozycję kapłanki. Dostanie także nowy ekwipunek: Ciężką Zbroję Objęcia Nocy [Klasa pancerza: 8; Maksymalna premia za Zręczność: 1; Odporność: Zimno 15 / -; Premia do KP: +3 (Zbroja); Widzenie w ciemności]; Miecz Dwuręczny +3 Gwiazda Mroku [Po trafieniu: Wyssanie poziomu ST=18].
Paladyn: Po pierwszej walce na Arenie (patrz dział Arena) do Mantidesa podbiegnieDorn. Twój towarzysz stoczy z nim pojedynek i wygra. Jeżeli doradzisz mu, żeby nie zabijał Dorna i Mantides zrobi to [Mantides: Wpływ +2] będzie miał dalej szansę na stanie się paladynem. Będzie to możliwe dopiero pod koniec gry. Stając po stronie dobra i wykonując ostatnie zadanie: Klątwa Maski, Mantides znajdzie się w sytuacji, w której wyzwie nieumarłego Sir Peregrima na pojedynek. Zabije go i otrzyma łaskę od Lathandera, na powrót stając się paladynem. Zmieni się także jego ekwipunek: Pełna Zbroja Płytowa Mantidesa [Premia do KP: +3 (Zbroja); Tylko dla: Paladyn; Użycie: Leczenie (11)]; Miecz Dwuręczny +3 Herold Świtu [Odporność na zaklęcia: 24; Po trafieniu: Rozproszenie Magii ST=20; Premia do obrażeń przeciwko: Zły 2k4; Premia za ulepszenie przeciwko: Zły +5; Tylko dla: Paladyn; Użycie: Ochrona przez Złem].
Trafisz na nią wchodząc do Kościoła Lathandera w Dzielnicy Areny.
Poziom:
8
Rasa:
Człowiek
Klasa:
Kleryk
Charakter:
Praworządny dobry
Atrybuty: